Huomenna tähän aikaan minulla oni kyytiläinen mukanani...

Jännittää! Toivottavasti kaikki menee niin kuin pitääkin ja huomenna pääsisin alkionsiirtoon.
Ihan hirveästi jännittää. :D

Me ei olla kerrottu tästä 'hankkeesta' kuin parille ihmiselle. Kunpa mikään ei menisi tällä kertaa vikaan. :| |O :kieh: :xmas: :D :'(
 
Viimeksi muokattu:
"joku"
Minulla on käytöstapoja, mutta jotenkin en jaksa lukea jonkun tuntemattoman jostakin vielä tapahtumattomasta asiasta, joka on vasta olemassa vain kyseisen henkilön päässä. Mukavaa päivän jatkoa sinulle!
 
[QUOTE="joku";21996082]Minulla on käytöstapoja, mutta jotenkin en jaksa lukea jonkun tuntemattoman jostakin vielä tapahtumattomasta asiasta, joka on vasta olemassa vain kyseisen henkilön päässä. Mukavaa päivän jatkoa sinulle![/QUOTE]

Silti piti sanoa kurjasti? Tuliko siitä parempi mieli?
 
"miuu"
[QUOTE="joku";21996082]Minulla on käytöstapoja, mutta jotenkin en jaksa lukea jonkun tuntemattoman jostakin vielä tapahtumattomasta asiasta, joka on vasta olemassa vain kyseisen henkilön päässä. Mukavaa päivän jatkoa sinulle![/QUOTE]

mutta jos tarkkoja ollaan, niin eikös nää kaikki jutut täällä sovi tuohon sun määritelmään. kun kuitenkin tää on "virtuaalinen" paikka.

Mutta aapeelle peukkuja, että kaikki menee hyvin!!!
 
järkikäteen
Voisihan sitä miettiä, että jos ei ole tarkoitettu kantamaan lasta sisällään niin miksi pitää väkisin yrittää. Tuttu sai useampia keskenmenoja kunnes tajusi, ettei siinä ole mitään järkeä ja nyt on onnellisesta kahden adoptiolapsen äiti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja järkikäteen;21996159:
Voisihan sitä miettiä, että jos ei ole tarkoitettu kantamaan lasta sisällään niin miksi pitää väkisin yrittää. Tuttu sai useampia keskenmenoja kunnes tajusi, ettei siinä ole mitään järkeä ja nyt on onnellisesta kahden adoptiolapsen äiti.
Asiat eivät ole noin mustavalkoisia kuin luulet. =)
Meillä hedelmättömyys on ulkoisen asian aiheuttama(sen enempää asiaa ruotimatta). Olen kantanut ennenkin vauvaa sisälläni, en näe mitään syytä, miksi mulla olisi joku korkeamman tahon määräys siitä, etten olisi kykeneväinen raskauksiin.
 

Yhteistyössä