Huomenna sit on taas aika polille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Sanon kyllä lääkärille että kipuja on vielä jalassa, kuten kipeä se onkin koko ajan, mutta kun en viitis siitä jatkuvasti valittaa...

Tiedän että on tulossa sit se kolmas leikaus koska nää kaks ekaa ei onnistunee. Halaun sen leikkauksen vasta 2 vuoden päähän kun olen valmistunut. Mula ei oo varaa pitää mitään sairaslomaa, jos nyt jään 2- 3 kuukauden saikulle, niin opinnot viivästyvät. , mulla on rahoitus kahdeksi vuokdeksi, jos pidempään aion opiskella niin tukia ei enää tule.

Mikä sulla on oikein jalassa?
ja jos on jo kahesti leikattu eikä ole onnistunut niin saatko korvauksia/oletko tehnyt valitusta?

Kerrot toki kaiken lääkärille, vaikka usein valittaisitkin, mutta jos kipuja ym. on niin ne pitää kertoa!

Mulla samantapaista, mutta mahaani on perattu ja neljäs leikkaus tulossa.. ei hitsi tätä kipuilua ja lääkemääriä!!! :O

Mikä sulla on jalassa vikana? Mulla on kanssa hiljattain leikattu polvi ja pahoin pelkään ettei ole tullut kuntoo kun kipeytyy niin herkästi edelleen. Nyt 12 viikkoa ollu saikulla ja ei vieläkään kunnossa.

Miksi ap menee nyt lääkärille, jos ei kuitenkaan anna tehdä mitään jalalle?

Minun olkapääni on leikattu kaksi kertaa ja on edelleen kipeä, mutta kolmanteen leikkaukseen en luultavasti mene, nuo on jo nähty. Työkaverini oli vastaavassa leikkauksessa (ahtaan olkapään hoito) ja hänen olkapäänsä on kuulemma kuin uusi eli täysin kivuton teki hän mitä tahansa. Joskus on ikävä kyllä niin, että leikkaaminen ei johda mihinkään vaan on sinniteltävä lääkkeiden, jumppaamisen, oikeiden työasentoja ym. kanssa.

Minne polille? Monelta? Minkälaiset vaatteet puet sinne? Meikkaatko? Laitatko hiukset? Jos, niin miten? Käytkö suihkussa? Minkälaiset kengät laitat? Millä menet?

Yhteistyössä