HUOMENNA SE ALKAA

kristallilapsi04

Aktiivinen jäsen
12.03.2006
2 440
0
36
Hitto soikoon mihin tää kesä on hurahtanu?? mä niin lupasin/uhkasin että poika on ilman vaippaa kesän jälkeen. tai siis kun tulee takas tarhaan ja ei täs oo enää kun 4viikkoo niin menee takas tarhaan.. no huomenna on otettava vaipat pois aamusta ja sit ruvetaan harjottelee ilman vaippaa oloa. siis on käynny potalla mutta ei se sinne mitään tee istuu siinä ja kattelee, lukee ja höpöttää vaik 2h sit kun laitan vaipan takas niin sinne se taas meni pissa/kakka...

mitäs onko teil jotain vinkkejä miten saa ton potta homman toimii..???

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
miksi pitää pakottaa?

ei pidäkkään pakottaa.. on vaan tullu sellanen olo että oon huono/laiska äiti kun mun 2v9kk on vaipoissa. kun ollaan oltu puistois tai muualla missä nyt on äitejä ja lapsii ja tullu puhe vaipoista niin katse ja äänen sävy että "vieläkö tiedän lapsi on vaipoissa"

Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
miksi pitää pakottaa?

ei pidäkkään pakottaa.. on vaan tullu sellanen olo että oon huono/laiska äiti kun mun 2v9kk on vaipoissa. kun ollaan oltu puistois tai muualla missä nyt on äitejä ja lapsii ja tullu puhe vaipoista niin katse ja äänen sävy että "vieläkö tiedän lapsi on vaipoissa"

voihan se olla et oppii nopeastikin, mut ei kannatta kovin stressiä ottaa. ei kaikki opi kuivaksi samassa ajassa.
pikku hiljaa hyvä tulee ja kun pääset alulle niin kyl ne siel päiväkodissa sitte auttaa jne

No meillä on pari kuukautta nuorempi tyttö. Tarkoitus on myös ollut kokeilla vaipattomuutta tänä kesänä. Kun kaikki niin ovat sanoneet, että kesällä on helppoa.

Olishan se jos oltais kotona, mutta mies on lomalla ja on oltu reissussa kaiken aikaa. En sit tiiä missä välissä... varmaan elokuussa kun lomat loppuu. Toivoa sopii ettei heti tule syyskelejä.

:D:D:D:D nyt ollaan oltu ilman vaippaa tää päivä. 3kertaa pissa tullu lattialle.. mut on tullu pottaankin. äsken poika rupes että vessaan vessaan ja ukko tietty oli just silloin sielä nätisti odotti oven ulkopuollella ja kun pääs sisään niin otti housut alas ja istu potalle ja teki kakat :D kyl tää tästä lähtee... :D:)

Yhteistyössä