Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sitte ei voi palstailla![]()
Mä ainakin aion palstailla, tuli mikä hyvänsä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:majuri jos mua alkaa pelottaan, tuuksä suojeleen mua :saint:
En, sun täytyy voittaa pelkosi
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sitte ei voi palstailla![]()
Mä ainakin aion palstailla, tuli mikä hyvänsä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sitte ei voi palstailla![]()
No jos se tärräyttää koneeseen...
Kaiken tämän epäonnen ja harmistuksen keskelle ei kyllä tartte mäskää tietokonetta :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyyh:Ei mitään h*lvetin ukkosta, pelottaa! :'(
Miten te ihmiset voitte suhtautua siihen niin "ihaillen", sehän voi iskeä mihin vain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Mä palstalin kerran kun mulla oli ruikulitauti niin vessasta. Hemmetti minkä laskun sain :xmas:
Mä palstalin kerran kun mulla oli ruikulitauti niin vessasta. Hemmetti minkä laskun sain :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sitte ei voi palstailla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Rytisiskin mutta, pah, ei tartte kuvitellakaan...paahteessa ollaan huomennakin!! :kieh:
Elä muuta virka |O
Yhdyn huuto-kuoroon! |O
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
![]()
Tuo on kyllä jo paha plussariippuvuus
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:Herra majuri. Milloin kaakkois suomi saa ukkosta.