K
kysymys
Vieras
Eli mitä laittaisitte päälle jos pikkupakkanen, koko päivä ajateltiin olla perheen kanssa?
Mulla tulee aina nimittäin ylipukeuduttua!:/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No riippuu mitä on vaihtoehtona.
Mun valintani olis tekninen kerrasto, väliasuksi fleeceä ja siihen päälle kuoripuku.
Alkuperäinen kirjoittaja männynhonka;25717805:Onko kuoripuku sama kuin tuulipuku?
Okei, meillä kaikilla on ihan laskettelupuvut et varmaan riittäs jos laittas teknisen kerraston, fleecepuserot ja toppatakit vai miten?
Mulle tulis hiki. Topan alle en laittais enää fleeceä, laittaisin pelkän kerraston.Okei, meillä kaikilla on ihan laskettelupuvut et varmaan riittäs jos laittas teknisen kerraston, fleecepuserot ja toppatakit vai miten?
Alkuperäinen kirjoittaja männynhonka;25717846:Mitä niissä on erona? Ja kai tuulipukukin käy?
ei kannata laittaa toppatakin alle pelkkää aluspaitaa, on meinaan vähän tylyä silloin sipaista afterskiissä takki poies
Alkuperäinen kirjoittaja männynhonka;25718000:Miten niin tuulipuku ei pidä tuulta? Sanoohan sen jo nimikin![]()
Ei mun tuulipuvulla rinteessä pärjäis.
Alkuperäinen kirjoittaja mänynhonka;25718173:Niin tietty, jos oikein kova viima on niin kyllähän se minunkin tuulipuvusta läpi tunkeutuu. Ja jos istun märkään lumeen niin tuulihousut kyllä kastuu läpi mut kastuuko sun kuoripuvun housut?
Ei tuu rinteessäkään viima läpi eikä todellakaan kastu läpi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja männynhonka;25718241:Ööh, sittenhän niiden täytyy pitää tosi hyvin vettä ja tuulta. Alan tajuta miksi en pärjää ilman toppavaatteita. Tästä voin päätellä että märkä räntäsadekaan ei kastele sitä. Mutta kai kesäinen kaatosade sentään pääsee läpi kuten tuulipuvustakin![]()
Hyvä ku sanoit, oon ihan tunariToi mun aluskerrasto on 100% polyesteria ja sit jos laittasin ton fleece paidan se on myös kyl polyesteriä kokonaan et oisko tollanen sit lämmin yhtälö? mä en vaan osaa kerrospukeutumista!