huomenna ravintolaan syömään

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
esikoisen kanssa!! luvattiin sille 8v lahjaksi, mutta nyt pähkäillään että kumpi menee mä vai iskä!!! poika haluis iskän, mutta mä haluisin mennä pojan kaa ja iskä taas olla välillä kuopuksen kaa, kun mä oon enemmän kuopuksen kaa ja mies ton esikon kaa.

mitäköhän poitsu haluu sitten syödä? pitkän kaavan mukaan taidetaan mennä =) =)

Ai, miten kivaa! Ette pääse molemmat, ja pienin lapsenvahdin kaa?

Me mennään viettämään synttäreitä ens viikolla. Pojat ovat molemmat täyttäneen 6v, mennään neljästään, pojat äitiensä kanssa. Ensin johonkin kivaan paikkaan (ei vielä päätetty) elkokuvat/museo/keilaus ja sitten syömään.

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
miksi ette mee kaikki sinne? :/

koska tota kuopusta ei voi sellaisiin paikkoihin viedä ja me haluttais ett se ois vaan sellanen esikoisen oma juttu. =)

Kivahan se on tehdä välillä jotain vain yhden lapsen kanssa. Tuntuu hänellekkin vähän erilaiselle.

Mekin jätetää pikkusisarukset kotiin tällä kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Niin miksei voi viedä?

mä en uskalla tollasissa paikoissa sen kaa olla kun välillä jo pelkkä kauppareissu on yhtä kaaosta ja helv...tiä!!! se jos saa raivarin tai agressiivisuuskohtauksen niin meiäthän häädettäis pois. niin monta kertaa olen jo saanut pahoja katseita, pelkästään jo kaupassa. :ashamed:

Niin miksei voi viedä?

mä en uskalla tollasissa paikoissa sen kaa olla kun välillä jo pelkkä kauppareissu on yhtä kaaosta ja helv...tiä!!! se jos saa raivarin tai agressiivisuuskohtauksen niin meiäthän häädettäis pois. niin monta kertaa olen jo saanut pahoja katseita, pelkästään jo kaupassa. :ashamed:

No juu ymmärrän tuon mutta juu vaikeita asioita. Mutta kanssaihmisiä on joka lähtöön mutta lasta nyt ei kuitenkaan voi pitää vallan poissa noista mutta kiva että esikoinenkin saa huomiota pelkästään:)

ja mun oma pinna aina kiristyy kun saa noita agressiivisuuskohtauksiaan... ja en tieä kuinka suositeltavaa ois aisti ali ja yliherkkäisen lapsen kaa mennä tollaseen paikkaan... siks me ei käyä huvipuistoissa tai missään muuallakaan :ashamed: :ashamed:

En osaa neuvoa kun ei ole tuommoisia ongelmia itellä sinänsä muutakuin tuo kuopus kyllä nostaa meteliä joskus mutta varmaan ihan normaalia kai en tiiä. Mutta pyrin käymään kaupassa yksin aina kun on mahdollista. Nyt on erityisryhmässä puheenviivästymän vuoksi. Psykologin testeissä muuten on ikäisensä tasoinen paitsi tuon puheen tuottamisen suhteen.

Voimia sinne :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin miksei voi viedä?

Miksi pitäisi viedä?

No eikait niitä piiloonkaan voi aina laittaa? Vai mitä tarkoitat sä?

No ei tietenkään. Minusta vain on kiva idea että syntymäpäiväsankari sais kokonaan speliaalipäivänään vanhempansa huomion. Kahden keskinen ruokahetki. Koko perheen kanssa syödä voi aina.

Niin miksei voi viedä?

Miksi pitäisi viedä?

No eikait niitä piiloonkaan voi aina laittaa? Vai mitä tarkoitat sä?

No ei tietenkään. Minusta vain on kiva idea että syntymäpäiväsankari sais kokonaan speliaalipäivänään vanhempansa huomion. Kahden keskinen ruokahetki. Koko perheen kanssa syödä voi aina.

En itse huomannut tuota synttärijuttua :(

Niin ja toki on hyvä että esikoinenkin saa omaa huomiota pelkästään!

Mun mielestä lapsi saa valita seuransa. Hänen juhlansa, hän päättää kuka tulee, mitä syödään.
-Vaikka se vanhempi jota "ei oteta" mukaan onkin loukkaantunut tai ikävissään.
Ei ole kysymys siitä kuka saa viedä, kuka on enempi kenen kanssa, vaan siitä, kenen kanssa lapsi haluaa päivänsä viettää ja juhlia?!

Mitenköhän sä just viime kesänä kehuit jossain ketjussa kuinka sun lapset ei saa minkäänlaisia raivareita kauppa-ym reissuilla vaan kiltisti toinen rattaissa ja toinen kävelee vierellä?! Nyt yhtäkkiä onkin ihan helvetti valloillaan kuopuksen kanssa liikkuessa. Outoa.

ja mun oma pinna aina kiristyy kun saa noita agressiivisuuskohtauksiaan... ja en tieä kuinka suositeltavaa ois aisti ali ja yliherkkäisen lapsen kaa mennä tollaseen paikkaan... siks me ei käyä huvipuistoissa tai missään muuallakaan :ashamed: :ashamed:

No joo joo... tää aistiyliherkkyys ym ongelmat on diagnosoitu muutama kk sitten, sitä ennen sun mielestäsi lapsissasi ei ole ollut yhtään mitään vikaa. Keksi ihan oikeasti parempia verukkeita. Voihan sen isomman muksun viedä vaikkei pienempää ottaisikaan mukaan. Tosi reilua kieltää kaikki kiva toiselta.

Niin miksei voi viedä?

Tämän ymmärtää vain ihmiset joilla vastaava lapsi ja minä kuulun heihin. VOIMIA!!!

Yhteistyössä