Huomenna onkin sitten aamuvuoro

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä myös raahaudutaan huomenaamulla klo 7:si töihin! ;) Ja seuraava vapaapäivä on joskus ensiviikolla - muistaakseni uuden vuoden aattona... :/ Mutta olen myös tyytyväinen, että sain viettää tämän "tärkeimmän" päivän lapsen kanssa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Täällä myös raahaudutaan huomenaamulla klo 7:si töihin! ;) Ja seuraava vapaapäivä on joskus ensiviikolla - muistaakseni uuden vuoden aattona... :/ Mutta olen myös tyytyväinen, että sain viettää tämän "tärkeimmän" päivän lapsen kanssa. =)

Koska olen joulupyhät töissä olen uudenvuoden vapaana.En ole tainnut olla uuttavuotta vapaana 4 - 5 vuoteen.Omasta tahdostani olen ollut töissä.Ei ole mun juttu. Tänä vuonna voikin sitten jo suunitela jotain

Kuin myös huomenna klo 7 duuniin ihan niinkuin tänäänkin. Ja sama kuvio tapanina. Uuden vuoden aattona taitaa olla ilta ja päivänä aamu. En valita, diggaan pyhäduunista.

olin eilen iltavuorossa, tänään aamuvuorossa ja huomenna aamuvuorossa. Välipäivät vapaalla ja sitten kävi tuuri kun saan olla myös uudenvuoden töissä :headwall:

mut ehkä se sitte tilipäivänä taas lohduttaa :saint:

Yhteistyössä