Huomenna on edessä...

• Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti
siis mitä
eikö tää surusilmä oo sepittäny tuol keskenmeno osiolla että hänen kaksi muuta lastaan ovat kuolleet auto onnetomuudessa??? taitaa nainen kyllä keksiä näitä juttuja omasta päästään niin ja kertoi että vatsassa kasvaa nyt pieni ihana lapsi josta ei osaa nauttia koska suru on niin kova ei millään pahalla mutta tää on varmasti taas hänen provo! älkää otakko tosissaan hänen juttujaan koska ne on tuulesta temmattuja! pistää vihaks!

tyttö80
Ei oo kiva että joutuu tekemään noin isoja ratkaisuja joten ei lyödä enää lyötyä...

Minulle on kyseinen toimenpide tehty 7 vuotta sitten enkä ole vielläkään sitä anteeksi itselleni antanut vaikka minulla lapsi jo nytten on silti tuntuu että jotain puuttuu...Ei ole helppoa elää asian kanssa ja siksi minusta ei kenenkään kuuluisi arvostella alkuperäistä kirjoittajaa valinnoistaa...Minä tiedän itse kokemuksesta että kyllä se rangaistus kestää lopunelämää jo muutenkin...minä ainakin itken melkein kun kuulenkin sanan abortti, ja tiedän että juuri kyseistä lasta en koskaan enää saa...tiedän että hän ei koskaan häviä mielestä...ja kaiken tämn kanssa minun on vaan elettävä,

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 13:16 siis mitä kirjoitti:
eikö tää surusilmä oo sepittäny tuol keskenmeno osiolla että hänen kaksi muuta lastaan ovat kuolleet auto onnetomuudessa??? taitaa nainen kyllä keksiä näitä juttuja omasta päästään niin ja kertoi että vatsassa kasvaa nyt pieni ihana lapsi josta ei osaa nauttia koska suru on niin kova ei millään pahalla mutta tää on varmasti taas hänen provo! älkää otakko tosissaan hänen juttujaan koska ne on tuulesta temmattuja! pistää vihaks!
alotuksen on tehny nimim. Saga jos et huomannu

Voimia sinulle :hug: :hug: :hug:
itse olen tenyt Abortin v.2000 terveydellisistä syistä,joita nyt en jaksa alkaa selittään.
Nyt minulla ihana 11 kuinen tyttö,enkä ole miettinyt tuota tekemääni aborttia kauhulla tms,koska oikeasti ei ollut mahdollisuutta silloin lapseen,ei fyysisesti eikä kyllä muutenkaan.Raskaus oli irtosuhteen tulos..

Koita jaksaa. :hug:

surusilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 13:16 siis mitä kirjoitti:
SIIS TÄH!!!
Tässä ei todellakaan ole kyse samasta henkilöstä tai provosta :eek:
Ei kuulu tapoihini keksiä tälläistä...Vaikkakin mielelläni oisin tämän jättänyt kokematta :ashamed:

Itselläni on tällä hetkellä kaksi lasta ja olisi komas, mutta päädyin aikanani tehdä raskaudenkeskeytyksen. Se oli kuitenkin ennen llapsien syntymää, mutta mietin aina välillä millainenhan "se" lapsi olisi. Silloin tilanne oli toinen kuin nyt. Voimia ja älä välitä typeryksistä, välillä voi ajatella itseään! :hug:

mites siel keskenmeno-osiolla oli ensin saga-nimimerkillä kirjottanu ja sit yht`äkkiä siellä surusilmä kertoo lapsien iät...?Aika outoa ;) Älkää ihmiset uskoko kaikkea mitä netissä saatte lukea!!vink vink....

selena
Te ihmiset ette varmaan tajua miten kamala olo jollekkin voi tulla teidän kirjoituksistanne?????? Jos joku on joutunut tekemään abortin ni täällä vaan irvaillaan ja revitellään että KAMALAA SÄ TAPOIT LAPSES TAJUUTSÄ VÄHÄNKÖ OOT JULMA IHMINEN-tyylillä. Jos ei mitään muuta asiaa ole kun aiheuttaa toiselle ihmiselle tarkoituksellisesti pahaa mieltä vain oman ilkeämielisyyden ja katkeruuden vuoksi niin jättäkää vastaamatta!!!!!! \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 05:37 selena kirjoitti:
Te ihmiset ette varmaan tajua miten kamala olo jollekkin voi tulla teidän kirjoituksistanne?????? Jos joku on joutunut tekemään abortin ni täällä vaan irvaillaan ja revitellään että KAMALAA SÄ TAPOIT LAPSES TAJUUTSÄ VÄHÄNKÖ OOT JULMA IHMINEN-tyylillä. Jos ei mitään muuta asiaa ole kun aiheuttaa toiselle ihmiselle tarkoituksellisesti pahaa mieltä vain oman ilkeämielisyyden ja katkeruuden vuoksi niin jättäkää vastaamatta!!!!!! \|O
Se joka tänne aloituksen tälläisestä asiasta tekee, saa olla varma, että vastauksia tulee sekä hyviä, että pahoja. Itse ap on päättänyt tästä asiasta täällä puida, kestäkööt sitten muiden kommentit. Itse olen myös sitä mieltä että miten voi tappaa ihmisen alun, mutta kukin tekee omat ratkaisunsa.

Yhteistyössä