huomenna ois neuvola - tänään se nyt oli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
ja tässä oon pohtinut että JOS sydänäänet ei kuulukaan niin saanko lähetteen ultraan? huomenna on rv 11+1. tiputellut verta, kirkkaanpunaista, ja lääkärineuvola olisi vasta parin viikon päästä. soitin ja pyysin päästä äänten kuunteluun kun huolestuttaa.
aikaa ultraan mulle EI ole annettu. np-ultraan siis tuskin enää pääsen, kun sitä aikaa ei saanut viimeksi varattua :(

mutta jos teillä ei ole sikiön sydänäänet kuuluneet näillä viikoilla, onko myöhemmin kokeiltu uudelleen vai ootteko saaneet lähetteen ultraan?

Etkö ois saanu neuvolaa täksi päiväksi?Inhottavaa olla epätietoudessa!!Kyllä luulis,että ne sut johonki ultraan lähettää,eikö teillä neuvolassa ultrata?Toivottavasti kaikki hyvin kuitenkin...

mulla oli ekaneuvola viikolla 8+1 sydänääniä ei edes kuunneltu,toinen neuvola oli,rv 12+0 ja sydänäänet kuuluivat heikosti ultrassa istukka näytti olevan edessä joten sen vuoksi multa ei hyvin kuulunut vielä rv12, ultrassa tosin kuului sitten rv12+4 todella hyvin.Tänään on neuvola ja rv 17+4 toivottavasti kuuluis nyt hyvin :)

Toivottavasti kaikki on sinun pikkumasuasukilla hyvin :hug:

mä varasin sen ajan jo perjantaina... ja tälle päivälle sain vasta ajan. verta ei tule paljoa, mutta aina sanotaan että JOS sen ruskehtavaa niin ei tartte huolia ja tämä on ihan kirkasta.

neuvolassa ei ole ultraa :/ TAYSiin on kyllä ihan kävelymatka. esikoisesta olin raskauden ajan kontrollissa, kävin ultrassa aika usein. ja tästä kävin yksityisellä tarkastamassa että kaikki on OK rv8. sitä ennen jo tiputteli, mutta lääkäri sanoi että kohdussa ei näkynyt mitään mistä se voisi johtua, ei esim. hematoomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan kirkas veri voi tulla vaikka istukasta, jos se on kohdunsuulla eli ei ollenkaan välttämättä enteile km:oa.

Toivottavasti pääset ultraan ja kaikki ok

hyvä tietää =) epäilen myös että ainakin osa voi johtua kuivista limakalvoista, mutta haluaisin silti nyt varmistaa että kaikki on kunnossa. ihan hermoheikoksi oon alkanut :laugh:

ja Rajari, mulla on varmaan paineet huomenna taivaissa taas tän takia :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan kirkas veri voi tulla vaikka istukasta, jos se on kohdunsuulla eli ei ollenkaan välttämättä enteile km:oa.

Toivottavasti pääset ultraan ja kaikki ok

hyvä tietää =) epäilen myös että ainakin osa voi johtua kuivista limakalvoista, mutta haluaisin silti nyt varmistaa että kaikki on kunnossa. ihan hermoheikoksi oon alkanut :laugh:

ja Rajari, mulla on varmaan paineet huomenna taivaissa taas tän takia :snotty:
Voin kuvitella. Mutta koita ottaa iisisti. :hug:

sydänäänet kuului oikein pontevasti :heart: pikkuinen kerkesi vaihtaa paikkaakin monesti, niin kauan kuunneltiin. esikoinen sai sätkyt ja huusi koko vastaanoton ajan :laugh:

ajan np-ultraankin sain kahden viikon päähän.

Yhteistyössä