Huomenna miehen synttärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Höh

Vieras
Ei jotenkaan kiinnosta ostaa sille mitään. Ollaan seurusteltu 8 v, olin silloin 17 v kun tapasin miehen, mies oli 30 v. En oo kokenut mitään kivaa miehen kanssa, ihan pilannu nuoruuteni vaikka en nyt ikäloppu vielä ole. Jos tietäsin että mies oisi innoissaan lähtisi niin veisin sen johkin mutta kun se ei lähde edes yhdessä ravintolaan niin parempi että ei ehdota mitään ettei itselle tuu paha mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Ei jotenkaan kiinnosta ostaa sille mitään. Ollaan seurusteltu 8 v, olin silloin 17 v kun tapasin miehen, mies oli 30 v. En oo kokenut mitään kivaa miehen kanssa, ihan pilannu nuoruuteni vaikka en nyt ikäloppu vielä ole. Jos tietäsin että mies oisi innoissaan lähtisi niin veisin sen johkin mutta kun se ei lähde edes yhdessä ravintolaan niin parempi että ei ehdota mitään ettei itselle tuu paha mieli.

Et ole ainut! Samanlainen mies mulla... Paskaah... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Olisko ideaa, että antaisit synttärilahjaksi vaikka vapauden?

ihan pilannu nuoruuteni vaikka en nyt ikäloppu vielä ole

Ja sulla ei ole ollu mahiksia viheltää peliä poikki?

Oliskin niin helppoo kun välittää toisesta mutta muuten oma sydän huutaa erinlaista, lämmintä suhdetta toiseen ihmiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:

Miksi sitten olet tuollaisessa suhteessa?

Olet siis 25-vuotias? Melko nuori. Jos et tykkää seurustelusuhteesta, niin eiköhän pidä erota. Jos ei mitään kivaa ole, et kunnioita miestä kaiketi ja ette tee mitään yhdessä..niin miksi olette yhdessä?

Sulla on tosi hyvä mahdollisuus just nyt vielä löytää se lämmin suhde. Jos vitkuttelet vielä parikin vuotta, niin sun mahdollisuudet aina heikkenee ehkä siihen mistä olisit kiinnostunut.