Huomenna mennään katsomaan tätä. ihan unelma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan kivan/rennon oloinen, mutta itse en välttämättä ostaisi, koska lapsia on.. lapsille liian vaarallinen tuo uima-allas. Mukavan kokoinen piha ja varasto/autotallikin ihan reilun kokoiset.:) Hintaa kyllä on aika reilusti...

lapsuudenkodissa oli uima-allas. Jäin kaipaamaan!!! Kaunis, valoisa talo sisältä! Mutta aina vanhemmat motkotti uima-allasveden lämmityskuluista, ja meistä nuorista vesi oli kylmää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
lapsuudenkodissa oli uima-allas. Jäin kaipaamaan!!! Kaunis, valoisa talo sisältä! Mutta aina vanhemmat motkotti uima-allasveden lämmityskuluista, ja meistä nuorista vesi oli kylmää :)

Meillä ihan sama juttu! Meillä oli pienenä uima-allas ja isä piti aina siinä kylmää vettä, koska lämmittäminen maksoi niin paljon :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Meillä ihan sama juttu! Meillä oli pienenä uima-allas ja isä piti aina siinä kylmää vettä, koska lämmittäminen maksoi niin paljon :laugh:

Meillä sama jutska :D. Ei sitä silloin tajunnu! Nyt jos jostain löytyis uima-allastalo, niin aivan varmasti houkuttelisin miehen sitä kattomaan. Edes kattomaan....:D

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

No me ollaan myös haaveiltu/ suunniteltu uima-allasta, mutta luulen että noin siinä tulis käymään... :D

Sekavan oloinen pohjapiirustus...talon malli on tuollainen että auringonvalo ei kunnolla löydä sisälle ja keltatiili näyttää ihan 80lukulaiselta...eli vanhanaikaiselta. Huoneet liian matalat minulle kun oon tottunut noihin yli 3m korkeisiin huoneisiin..tosin nyt on vähän matalampaa kun muutettiin eli hiukka alle 3m.

Vähän kuin aikahyppy liki 30 vuotta taaksepäin (enkä nyt siis tarkoita, että olisi ruma vaan vain jännä ). Ihan kivan näköinen, mutta aika mäntyinen. Piha oli hieno - tykkäsin portaista, jotka nousevat talolle. Tilaa kyllä riittäis. Oliko siellä aulassa muuten kokolattiamatto vai näinkö väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja omaaunelmaaelävä:
Ihan kivan/rennon oloinen, mutta itse en välttämättä ostaisi, koska lapsia on.. lapsille liian vaarallinen tuo uima-allas. Mukavan kokoinen piha ja varasto/autotallikin ihan reilun kokoiset.:) Hintaa kyllä on aika reilusti...

Kivallehan tuo näytti, mutta luetaanko me pian lehdistä sitten taas hukkuneista lapsista? Katsoin, että lapsesi ovat vielä niin pieniä ja ehkä meneväisiä... omani 2v8kk sekä 1v5kk ainakin ovat, eikä 5v isovelikään olisi vielä "luottokelpoinen" moiseen taloon, koska lapsia EI voi vahtia joka hetki kuitenkaan... ne keksii... ne oppii...

Yhteistyössä