Huomenna me kyllä tehdään jo jotain, keksikää meille tekemistä, ei jaksa koko lomaa olla kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vaikka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Asumme Salossa ja täällä ei oo kyllä yhtään mitään mihin vois mennä :/

Koska ilta tori on? Oliko se tänään?

Entä kirppari reissu?

Iltatorilla käytiin kyllä :) mutta jotain vähän spesialimpaa ois kiva tehdä, kun ei koko lomana olla oikeestaan tehty mitään erikoista :(

Ei tässä lähelläkään taida olla mitään, pääkaupunkiseudulla ois vaikka mitä, mutta junamatkat sinne maksaa jo pelkästään yli 40e, turkuun 20e

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja WAU:
Silloin kun mä olin pieni ja me mentiin mun äidin kanssa sienestää... tai no äiti sienesti, niin mä keräsin jäkälää, sammalta ja kaikkea mitä pientä kasvillisuutta metsästä löyty ja kun päästiin kotiin, niin tein matalaan pahvilaatikkoon oman metsän niistä metsästä kerätyistä jutuista.

Oi miten ihanaa :) :)

Haluaisiko mun 10 ja 7 veet viellä tehdä tuollaista??

# menee kysymään#

Tähän vaan sitten huomautuksena, että sammalen ja jäkälän kerääminen metsästä (ellei ole oma) ei kuulu jokamiehenoikeuksiin.

ja kukahan sen menee sit kantelemaan....

Vaikka ei meniskään, niin sä et ilmeisesti kunnoita toisen omaisuutta?

Se että ottaa esim 15cmx 15cm palan jäkälää ja saman verran sammalta. vaikea usko, että jollain olisi sitä vastaan. No meitä on moneen lähtöön.

Niin ja sen kun tekee vaikka 3 miljoonaa suomalaista....

Kuuluu sarjaan " Ei mun kannata noita peltipurkkeja kierrättää, kun meillä niitä tulee niin vähän..."

Alkuperäinen kirjoittaja juu moneen lähtöön:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja WAU:
Silloin kun mä olin pieni ja me mentiin mun äidin kanssa sienestää... tai no äiti sienesti, niin mä keräsin jäkälää, sammalta ja kaikkea mitä pientä kasvillisuutta metsästä löyty ja kun päästiin kotiin, niin tein matalaan pahvilaatikkoon oman metsän niistä metsästä kerätyistä jutuista.

Oi miten ihanaa :) :)

Haluaisiko mun 10 ja 7 veet viellä tehdä tuollaista??

# menee kysymään#

Tähän vaan sitten huomautuksena, että sammalen ja jäkälän kerääminen metsästä (ellei ole oma) ei kuulu jokamiehenoikeuksiin.

ja kukahan sen menee sit kantelemaan....

Vaikka ei meniskään, niin sä et ilmeisesti kunnoita toisen omaisuutta?

Se että ottaa esim 15cmx 15cm palan jäkälää ja saman verran sammalta. vaikea usko, että jollain olisi sitä vastaan. No meitä on moneen lähtöön.

Niin ja sen kun tekee vaikka 3 miljoonaa suomalaista....

Kuuluu sarjaan " Ei mun kannata noita peltipurkkeja kierrättää, kun meillä niitä tulee niin vähän..."

Niinpä. Miksei siellä metsässä voi tehdä sellasta mikä on sallittua, niinku nyt vaikka se marjojen kerääminen? Miks täytyy ehdoin tahdoin saada tehdä sellasta mikä ei sallittua ole?

Yhteistyössä