Huomenna Me&I- kutsut, mitä siellä tapahtuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli huomenna olen menossa tuttuni järjestämille lastenvaatekutsuille, jotka ovat palstamammoille hyvinkin tutut :) auttakaa nyt ensikertalaista ja kertokaa mitä siellä tehdään, onko tapana viedä tuliaisia, katsotaanko kieroon jos ei osta mitään jne. Jännityksellä odotan jos siellä on näitä hysteerikkomammoja :D onko kaikista vaatteista jotain näytekappaleita vai tilataanko ne summanmutikassa?

Ei täällä päin ole ollut tapana viedä mitään, ja ostopakkoa ei ole. Ei ole kukaan katsonut kieroon jos ei ole ostanut mitään, jokainen täyttää itse omat tilauslappunsa (tai jättää täyttämättä) omaan tahtiin niin en mä ainakaan tiedä mitä muut tilaa tai tilaako ollenkaan, ellen tule kysyneeksi :)

Niillä kutsuilla millä olen ollut, on kaikista vaatteista ollut esittelykappale, aikuisten vaatteita on yleensä parissa eri koossa. Aluksi esittelijä esittelee jokaisen vaatteen (mun mielestä se turha osuus :D) ja sen jälkeen niitä saa vapaasti katsella ja sovitella ja täytellä tilauslomaketta. Esittelijältä voi pyytää apua ja kysellä jos tulee mieleen jotain. En oo tavannut kutsuilla vielä yhtään hysteerikkoa :D

Hei! Tungen nyt tähän, kun on samaa aihetta... Mä oon itse ollut kerran kutsuilla ja kevätkaudella tarkotus pitää omat. Aloinkin nyt vaan kelailemaan, että voinko kutsua kavereita, jotka asuvat aika kaukana? Siis muuten toki, mutta kun myyjä on tietyn alueen myyjä, niin katsooko se sitten pahasti, jos tilauksia tulee oman alueen ulkopuolelta? Ja toinen, onko yleensä tapana tarjota kahvit vasta esittelyn jälkeen? Tuolla kutsuilla jossa kävin oli näin, mutta itsestäni ois kiva kahvitella samalla kun katsoo esittelyä...

^ Eiköhän se myyjä ole sen iloisempi mitä enemmän tilauksia tulee riippumatta tilaajien asuinpaikasta ;) Eli toki voit kutsua.
Niillä kutsuilla joilla olen ollut, on kahvit tarjottu joko ennen tai jälkeen esittelyn, mutta tuskin siihen on mitään sääntöä, eli tarjoa kahvit siinä lomassa jos haluat.

Yhteistyössä