F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mun ongelma on nuo vihannekset. Kesällä söin salaatteja tosi paljon. Talvella haluan jotain lämmintä niiden tilalle.
Jaahas, nyt sitten tiedän kenen puoleen kääntyä jos ei ala kalorien laskemisella painoa pudota
Muuten PinkLily, miten mie muistelen että kuvissa näytät hoikalta..mistä sie laihutat?Vai muistelenko mie ihan omiani..?
Jaahas, nyt sitten tiedän kenen puoleen kääntyä jos ei ala kalorien laskemisella painoa pudota
Muuten PinkLily, miten mie muistelen että kuvissa näytät hoikalta..mistä sie laihutat?Vai muistelenko mie ihan omiani..?
Leivän voi korvata myös mantelileivällä.
ei kaikki karppaa laihtumisen takia. Toiset voi vaan paremmin kun eivät syö hiilareita/viljoja niin paljon.
Mä voin alkaa isona sit VHH- ravintoterapeutiks![]()
Mä aloitan vasta 10 . päivä:xmas:
PITÄIS!Tuut sinne mun kaa pistämää palstaa uuteen uskoon
![]()
Onko sulla paljon lähteny?
Mulla on muuten ongelmana justiinsa turvotus mistä olis kamalan kiva päästä eroon..Ja sit mun pötsi ei oikein toimi...Mut hei hei, eihän mun tartte kahvista luopua!?!?!?!?:O
Jaa no voisin kai mää tulla.Kyllä mulla silloin kun aloitin, niin tippui joku 13kg. Mutta se oli muutama kilo sitten..
Muuten mun on helppo pysyä siinä ruokavaliossa, mutta kun mun tekee vähän väliä mieli coca colaa..
Enkä kelpuuta sitä kamalaa sokeritonta. :x
Mulla on muuten ongelmana justiinsa turvotus mistä olis kamalan kiva päästä eroon..Ja sit mun pötsi ei oikein toimi...Mut hei hei, eihän mun tartte kahvista luopua!?!?!?!?:O
OI onneks olkoon pojasta ja rempatusta kodistaJA kyllä mä sun nimimerkin muistan kyllä
![]()
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...in-kaikki-rakentajat-ja-sisustajat/sivu5.html
oon niin kehujen kipeä että pakko laittaa linkki![]()