A
ahdistus maximus
Vieras
Pitäisi mennä kuultavaksi asianomistajana. Asia koskee muhun kohdistunutta seksuaalista ahdistelua kymmenisen vuotta sitten. Tekijänä oli mun isäpuoli, joka on narsistina manipuloinut koko mun muun perheen uskomaan häntä ettei mitään ole tapahtunut. Pelottaa ettei kukaan, poliisikaan, usko mua vieläkään. En ole ennen kertonut tästä poliisille. Lastensuojelussa on kyllä todisteet asiasta, sillä se oli mun huostaanoton syy aikoinaan. Lisäksi mun sen aikaiset päiväkirjat on kanssa todisteita, mutta nyt mä en löydäkään niitä mistään.
Ahditsaa ja pelottaa koko tuleva oikeudenkäynti ja kaikki tähän liittyvä. En uskalla puhua kellekään, edes mun miehelle. Haluan että ihmiet luulee mun olevan vahva. Silti uskon etten saa kuulusteluissa kerrottua mitään kun itken vaan.
Ahditsaa ja pelottaa koko tuleva oikeudenkäynti ja kaikki tähän liittyvä. En uskalla puhua kellekään, edes mun miehelle. Haluan että ihmiet luulee mun olevan vahva. Silti uskon etten saa kuulusteluissa kerrottua mitään kun itken vaan.