Huomenna käynnistysaika 10.00, pelottaa!!!

Hyvällä tuurilla heräät aamuyöstä ja vauva on uhkailusta johtuen päättänyt tulla ihan itsestään. Näin on käynyt mulle 3 kertaa. Aamuseitsemältä piti olla sairaalassa ja minä olinkin jo huomattavasti aikaisemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Hyvällä tuurilla heräät aamuyöstä ja vauva on uhkailusta johtuen päättänyt tulla ihan itsestään. Näin on käynyt mulle 3 kertaa. Aamuseitsemältä piti olla sairaalassa ja minä olinkin jo huomattavasti aikaisemmin.
tätä hiukka epäilen minäkin, kun ravattiin päivä joululahjaostoksilla niin supisteli kokoaika :D

Tellu
Painele nyt lenkille, sen jälkeen kuumaan kylpyyn ja kunnon mukillinen punkkua huiviin.
Ei tartte käynnistää, hoituu itellään ennen aamua! Ja jos ei kumminkaan, niin onnea matkaan. Palkinto on kumminkin jokaisen minuutin arvoinen!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:
Painele nyt lenkille, sen jälkeen kuumaan kylpyyn ja kunnon mukillinen punkkua huiviin.
Ei tartte käynnistää, hoituu itellään ennen aamua! Ja jos ei kumminkaan, niin onnea matkaan. Palkinto on kumminkin jokaisen minuutin arvoinen!!
Kävin jo pitkällä kävelyllä kun päivän juoksin kaupungilla, sit käytiin saunassa, mutta punkkua ei ole =) Käykö vesi tai piimä :whistle:

Tellu
Taitaa olla niin etteivät vesi ja piimä laita verta samalla lailla kiertämään. Ja mitään väkevämpää en tässä kehtaa ehdottaa.. Mutta koitas sitä piimää!!!
Ja istumaan sinne TOSI kuumaan kylpyyn, niin auttaa rentouttamaan sitä alakertaa.
Älä nyt kumminkaan polta itteäs!

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:
Taitaa olla niin etteivät vesi ja piimä laita verta samalla lailla kiertämään. Ja mitään väkevämpää en tässä kehtaa ehdottaa.. Mutta koitas sitä piimää!!!
Ja istumaan sinne TOSI kuumaan kylpyyn, niin auttaa rentouttamaan sitä alakertaa.
Älä nyt kumminkaan polta itteäs!
Kiitos vinkeistä :flower:

vvv
Oot sä millä viikoilla? Ja joko on avautunut jonkin verran paikat? Meinaan, että siinä käynnistyksessä saattaa kestää useita tunteja tai jopa päiviä ennen kuin vauva maailmassa (siis jos paikat "epäkypsät").

Mulla käynnistettiin kolmas synnytys viikoilla 42+0 ja olin auki valmiiksi jo 2cm. Oksitosiinitipan laitosta kesti 5,5h kun vauva syntyi. Supistukset olivat monin verroin kovemmat kuin normaalisti käynnistyneellä, mutta spinaali auttoi kuin unelma, joka laitettiin kun olin 4cm auki, muistaakseni. :)

Onnea synnytykseen ja älä stressaa etukäteen!

Kippuravarvas
Hyvin se menee :) :hug:
Mulla alottettiin kypsytteleen viikko sitten maanantaina cytoteceilla, kaksi laitettiin...ja illalla klo 22 alko supparit..klo 3.17 tiistaiaamuna poika syntyi :heart:

Yhteistyössä