Huomenna esikoisen synttärit enkä millään meinaa jaksaa

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
järjestää niitä :/ Siis siivota, käydä kaupassa ostamassa viimiset kamppeet, käydä vanhempieni luota hakemassa astioita jne. Haluisin päiväunet :D

Minkä kokosia synttäreitä te olette lapsille järjestäneet? Meitä ois tarkotus tulla tänne n. 25 ehkäpä. =) + lapset

Siivota ei kannata kamalasti ennen juhlia, koska jälkeen saa siivota enemmän. Nopea imurointi ja wc:n pesu ennen juhlia käy hyvin.
Mies kauppaan, ja pyydä ostamaan kertakäyttöastioita, niin ei tarvi astoita enää hakea.

Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Siivota ei kannata kamalasti ennen juhlia, koska jälkeen saa siivota enemmän. Nopea imurointi ja wc:n pesu ennen juhlia käy hyvin.
Mies kauppaan, ja pyydä ostamaan kertakäyttöastioita, niin ei tarvi astoita enää hakea.

Mies imuroi äsken, minulle jäi keittiön ja kylppärin kuuraus sekä pölyjen pyyhkiminen.
Kauppaan mies ei suostunu lähtemään :whistle: Otan esikoisen mukaan päiväunien jälkeen ja lähden liikenteeseen. =) Jos kerkeis vaikka esikoisen päiväunien aikaan vähä torkahtaa iteki :saint:

Meillä oli kuopuksen synttäreillä heinäkuussa 26 aikuista plus kymmenkunta lasta. Huh, sitä vilinää! :)

Ensi vuonna ei kyllä pidetä noin suuria kekkereitä (on kuultu ennenkin...). :xmas:

:o Mies siivosi pihan, pesi lattiat, siivosi keittiön ( minun piti tehdä se :snotty: ) ja sanoi että voi siivota kylppärinkin :o :o
"Ei sitä aina voi jaksaa eikä kiinnostaa, huilaa sinä vaan" :o .

Onkohan se tehny tuhmuuksia? :saint:

Toivottavasti jaksat. Meillä sukulaisvieraita noin kymmenen, kaverisynttäreillä ollut samoin noin kymmenen. Noin pienet juhlat olen jaksanut ihan hyvin. Tytön 6-vuotissynttärit ovat kahden viikon päästä, tänään askartelin koristeita, kutsukortit kavereille odottavat valmiina. Aloittelen mahdollisimman hyvissä ajoin.

Yhteistyössä