Huomenna ensimmäistä kertaa kuopuksen laittaa nukkumaan joku muu kuin minä tai isänsä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maomao
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maomao

Aktiivinen jäsen
23.05.2010
4 535
12
38
Pikkuisen jännittää - minua siis :D Lapsenvahti siis tulossa, tuttu tyttö joka varmasti pärjää hyvin. Aioin ensin laittaa lapset unille ja lähteä vasta sitten, mutta tämä ystäväni on sitä mieltä että kyllä hän laittaa..

Kamala jännitys, mutta varmasti menee hyvin. Ikää kuopuksella nyt 2v3kk, onneksi ei mitään nukutusrituaaleja tms. ole vaan nukahtaa aika nätisti sänkyynsä itse.

tässä männä viikolla minä olin se ensimmäinen "ulkopuolinen" joka laittoi yhden perheen kuouksen (1,5v) nukkumaan...."se nukahtaa kyllä ihan helposti, laittaa vaan sinne sänkyyn..." joo, no, ei menny ihan noin, mut lopulta sain pikkuisen nukkumaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tässä männä viikolla minä olin se ensimmäinen "ulkopuolinen" joka laittoi yhden perheen kuouksen (1,5v) nukkumaan...."se nukahtaa kyllä ihan helposti, laittaa vaan sinne sänkyyn..." joo, no, ei menny ihan noin, mut lopulta sain pikkuisen nukkumaan :)

Joo, en miekään usko että se huomenna ihan noin helposti menis :D Pitää vaan toivoa parasta.

Yhteistyössä