Huomenna auto kohti Juukaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hepzutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hepzutin

Jäsen
21.03.2007
798
1
16
Lähdetään pariksi päivään mökille rentoutumaan :) voi että.. savusauna ja kaikkee, pöydät notkuu ruokaa ja kaikki tehdään puolesta, ei tarvii siivota, pyykätä, tai tehä ruokaa :) sinne mennään siis moikkaamaan mieheni isovanhempia. Ja voi sitä riemua kun ei ole puoleen vuoteen nähnyt meidän pikku- miestä :) Viimeksi 6kk ja nyt jo 1v2kk eli no yli puoleen vuoteen. Täytyy tästä lähteä pakkailemaan ja huomenna starttaa auto Imatralta Juukaan, Hei hei kaikille hetkeksi. Lähden rentoutumaan ja viettämään laatuaikaa mieheni kanssa ;) :p :heart:

alle 80v ja hyvässä kunnossa. Ihan itse haluaa aina laittaa vaikka ja mitä ja on siellä mieheni isäkin käymässä, sitäkään ei olla aikoihin nähty. Ja on ruoan laittaja sekin. Et älkääs ny kuvitelko, että oon niin laiska paska että en auta heitä.

Alkuperäinen kirjoittaja g:
miehes isovanhempia, minkä ikäisiä he on? annatko oikeesti heidän passata etkä auta ikäihmisiä ollenkaan?
Ei muuten välttämättä edes ole ikäihmisiä. Helposti voi olla vasta kuuskympppisiä ja heitä en ainakaan minä vielä pidä ikäihmisinä.

:whistle: Mutta joo, oikeasti vanhojen ihmisten passattavana en minäkään kehtais olla vaan auttaisin vaikka väkisin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kambalaila:
alle 80v ja hyvässä kunnossa. Ihan itse haluaa aina laittaa vaikka ja mitä ja on siellä mieheni isäkin käymässä, sitäkään ei olla aikoihin nähty. Ja on ruoan laittaja sekin. Et älkääs ny kuvitelko, että oon niin laiska paska että en auta heitä.
Eli hyvinkin vielä hyväkuntoisia voivat olla.
:heart: Hieno juttu että jaksavat ja että haluatte kyläillä! :)