Huomenna asunnon esittely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyjä

Vieras
Mihin kiinnitätte erityisesti huomiota näytöissä?
Muitakin vinkkejä stailaukseen yms, kiitos :D

Toinen näyttö kyseessä ja vanhemmassa kerrostalossa oleva 4h+k(+khh+s+p).

Siivoa asunto väljän ja viihtyisän näköiseksi. Lelut, liiat takit naulakosta, kenkävuoret eteisestä, kylppärin hyllyt ja tasot liiat tavarat pois. Ja sitten perussiivous päälle. Vähän hedelmiä kulhoon, ei siinä sen kummempaa stailausta tarvita.

Totta kai siivoan koko asunnon " viimeisen päälle " ja ylimääräiset/henkilökohtaiset tavarat ja irtonaiset kehystetyt valokuvatkin laitan piiloon.
Onko toi pullantuoksu kuitenkin vähän liikaa?! Raikkaalta tuoksuu kyllä kun on siivottu ja tuuletettu. :)
Oisko jotain erityisiä " jippoja " jotka teillä jäänyt kivoina mieleen asuntonäytöistä?

-paljon mattoja , mietityttää piilotellaanko huonokuntoista lattiaa?
- siisti, ei turhia kamoja joihin "kompastelee ja törmää"
- pesuaineiden haju :( varsinkin kloriiitti

Vältä sellaista tavarapaljoutta, eli ei mitään takki- ja kenkävuoria eteisessä, keittiön tasoille vaan vähän tavaraa, olkkarista ylimääräiset romut pois, makkareissa tunge liiat romut vaikka sänkyjen alle. Pesutilojen ja keittiön on oltava ehdottoman puhtaat, eli hinkkaa kaakelit kiiltäviksi.

Älä paista pullaa, pliis. Se on niin kulunu juttu että mua ennemmin ärsyttäis.
Mä oon varmaan ihan erilainen koska mua ei haittaa jos on tavaroita tai vaatteita esillä. Katson asuntoa, en ihmisten tavaroita ja vaatteita. Ei kai kukaan osta asuntoa siksi että se olisi "huonosti" sisustettu tai "epäviihtyisä"? Mä ainakin toin omat huonekalut mukanani ja sisustin oman mieleni mukaan. Vanhat asukkaat vei omat kamansa pois.

Mä en oikein tykkää jos menen asuntoa katsomaan ja siellä tuoksuu pulla tai ruoka tai joku muu "ylimääräinen". Tulee heti semmonen olo, että yritetäänkö siellä peittää jotain hajuja, hometta lähinnä.

Yhteistyössä