Huomenna alkaa

• Viestiketjun aloittaja hilma77
  • Ensimmäinen viesti
hilma77
Olen 29-vuotias pienen tytön äiti ja todella tympääntynyt raskauden jälkeisiin kiloihin, joista en ole useista yrityksistä huolimatta päässyt eroon.. tuntuisi laihduttaminen helpommalta porukalla. voitaisiin ottaa punnituspäiväkin, vaikka keskiviikko? Painoa ois tarkoitus saada pois 8 kg, miksei jopa 10kg. Huomenna siis aloitan urakkani käymällä puntaris..

täällä kans yhden lapsen äiti, oon 21v. mahaa on kertynyt enemmän mitä sais...siis aivan kamala ihan kuin olisin taas raskaana..ja synnytyksestä on jo 2vuotta, kertaakaan en oo kunnolla laihduttanut se on vaan kestänyt pari päivää-viikon..mutta nyt on pakko etten turpoa enempää!! mittani on tällä hetkellä 172cm, 85kg, ja ensimmäinen etappi on 80kg siitä vielä pitäs pudottaa 5kg sit olisin onnellinen!!75kg painoin vielä joskus. alotin maanntaina laihiksen ja syön samalla nesteenpoisto kuurin ja tonalin apuna.

Mäkin voisin liittyä seuraan =) Aloitin kanssa (taas :kieh: ) laihiksen maanantaina ja silloin puntari näytti 83,9kg :eek: . Ensimmäinen välitavoite olisi 75kg, koska sen verran painoin ennen raskautta. Mulla kans yksi poika, joka täytti juuri 8kk :heart:
Laihdutusmenetelmänä on pointsijen laskeminen ja kova yritys liikkua enemmän :wave:

Hilma
Mukaan vaan. Eilen tosiaan kävin puntaris ja se näytti 66 kg (iloinen yllätys koska 2 kg oli lähteny ihan yllättäen !) tavoite siis olis vähentää tästä 160 cm pituudesta edes tuohon 60 kg jonka painoin ennen raskautta. Apuna pudotukses on mammadieetin ohje ja tarkotus liikkua mahdollisimman paljon. Onneks on koira joka ajaa päivittäin lenkille. Mulla kans jääny järkyttävä maha, joten vattalihaksiakin pitäis tehä. Onko teil hyviä jumppaohjeita siihen? Nyt pitää jo taas mennä kun tyttö heittäyty levottomaksi..

moi! mulla on mennyt tosi hyvin, mitään makeaa en ole syönyt ja juonut vaan vettä...jumpannut, ollu stepperillä tai käyny lenkillä joka päivä jotain liikuntaa siis on pakko, koska pelkällä ruoan muutoksella mä en ainakaan saa pudotettua. nyt siis vasta 4 päivä käynnissä, katsotaan paljonko vaaka näyttää sitten maanantaina.

Mä sit sorruin eilen karkkiin :ashamed: Ja nyt on huono omatunto. Mutta päätin, että kun lauantaina on kaverin synttärit, niin sielä en syö muuta, kun pienen palan täytekakkua =) Ja jos siinä onnistun, niin jee!
Toiseksi, päätin aloittaa karkkilakon: ei mitään karkkia tai suklaata elokuun loppuun astiin. Pulla ja jäätelö ovat silloin-tällöin sallittua. Mä kun olen sellaine suklaapupu, niin lakko tekisi hyvä!
Mutta jännityksellä odotellaan maanantaita. Ja toivotaav edes pientä pudotusta, jotta jaksaa taas ensi viikonkin.

Hilma
Moi! Mä kans eilen söin raparperipiirakkaa kun käytiin anopppilassa kahvilla ja muutamann keksin.. Viikonloput on mulla yleensä ollu kaikista vaikeimpia, kun yleensä silloin tulee herkuteltua sipseillä ja karkeilla, pääasiassa salmiakilla. Se on mun heikkous.. No, jospa maanantain tuleva punnitus auttais pitämään näpit erossa moisista.. Tänään menny hyvin. Tein suursiivouksen, eiköhän sekin jonkin verran polta kaloreita ja oon juonu vettä joka välis.. Viimestään maanantaina kuulette kuinka mun viikonloppu on menny ja mitä puntari näyttää...

No niin, nyt on sitten toi ensimmäinen laihisviikko takana =) Oikein jännityksellä odottelin tän aamun punnitusta. Viime viikolla paino oli 83,9kg ja tänä aamulla vaaka näytti lukemaksi 82,2kg. Pudotusta siis -1,7kg =) =) Olen tooooosi tyytyväinen. Kyllä tälläinen motivoi kivasti jatkamaan.
Karkkilakkokin on hyvin pitänyt ja ollut yllättävän helppokin. Ei edes ole tehnyt mieli suklaata. Synttäreilläkin pysyin hyvin suunnitelmissä ja söin hiukan voilepiäkakkua ja pienen palan täytekakkua. Tälläistä itsekuria enemmän kehiin, niin kyllä se sitten siitä.

Hilma
Onneks olkoon kukeseen! Mulla puntari näytti 66,2 kiloa eli tippumista ei tällä kertaa meikäläisellä, vaikka ihan hyvin muuten menny. Herkut jäi herkuttelematta viikonlopultakin. Jatketaan samaan malliin ja meikäläisen on vain lisättävä tuota liikkumista, se kun jäi viime viikolta melko vähille. Kumma jos ei sitten viisari värähdä ens maanantaina. Onneks viikot menee nopeesti tytön kanssa touhutessa.

Santzu
Täällä yksi :wave: joka vois liittyä joukkoon.Raskauden jälkeisiä kiloja jäänyt ei nyt hirveesti mutta mukavahan se ois mahtua entisiin vaatteisiin.Vartta on 160cm ja kiloja 63.Viisi kiloa ois tarkoitus pudottaa, tuntuu vaan niin hankalalta päästä alkuun...aina repsahtaa johonkin.

mamis
Mä aloitin kans tänään pisteiden laskemisen painonvartijoiden ohjeilla. Lisäsin 5 pistettä koska imetän vielä enk' halua että maito vielä loppuis. Ainakin lupaava alku hyvin meni tämä päivä.
Mulla yli 30kg pudotettavaa joten sitä motivaatiota todella tarvitaan.

Hilma
Moi! Kuinka teil muilla menee? Itellä tänään tähän asti vaikein päivä. Koko ajan herkut mielessä. Äsken söin keksin, tosin vähärasvaisen ku osasin tätä päivää odottaa, mut vaikeeta on.. tekis mieli tuhota koko paketti kerralla. No onneks isäntä tulee pian töistä niin pääsee koiran kans lenkille tuulettumaan.

Täällä on mennyt ihan hyvin. Karkkilakko on pitänyt ja siitä olen suunattoman ylpeä =) Vaikka kiuasauksiakin on ollut. Pikkuveljen iso karkkipussi on muutaman päivän kummitellut keittiössä, MUTTA en ole yhtään karkkia ottanut. Muutenkin tuntuu, että olen syönyt vähemmän ja liikkunut enemmän. Ja yksi hyvä puoli laihiksessa on vielä se, että muistaa juota tarpeeksi. Mulla ainakin tuppaa muuten unohtumaan se juominen. Mielenkiinnolla taas odotellaan maanantain punnitusta =)

Tsemppia kaikille muille laihduttajille! Meen nyt syömään kakkua, kun pikkuveljellä synttärit :p

Täällä yks epätoivonen!!!! Pitäis varmaan alottaa kunnon laihdutuskuuri, mulla kaks poikaa 12/03 ja 08/05 syntyneet. Ekasta lähti ihan hyvin, 2-4kiloa jäi, mutta vanhat vaatteet mahtu päälle.mutta tokasta on jäänyt noin 7kg... Eli 7-10kg pitäis tiputtaa.
Liikun paljon 3-5 krt viikossa ja syön aika terveellisesti, mutta silti ei mitään tapahdu!!! Ajattelin sit jos kokeilis sitä sairaaladiettiä ja pääsis jotenkin alkuun =)

mulla mennyt ihan hyvin, mitään makeeta en oo syönyt, siitä ylpee, yleensä päivittäin syön jotain karkkia(heikkous) :ashamed: liikkunut oon, ja hedelmiä sekä ruoan kokoa oon pienentänyt, ja vettä vettä vettä...sitä kun en ennen juonut ollenkaan, niin nyt menee 1-2 l päivässä

Taas maanantai ja punnituspäivä. Vakka näytti aamulla 81,9kg eli pudotusta viime viikosta -0,3kg :/ Olisi kyllä saanut enempikin lähteä. Mutta ajatellaan positiivisesti: kaksi viikkoa takana ja kaksi kiloa pudonnut :) Suunta sentään on alaspäin. Ja toisaalta en kyllä hirveästi ihmettelee, että näin vähän pudosi, kun kävimme lauantaina pitkästä aikaa ravintolassa syömässä ja koko viikonlopun on käynyt kavereita kahvilla. Mutta nyt vähän tiukempi kuri ja ensi viikoksi taas kunnon pudotus =)
Mites muilla on mennyt?

Hilma
Moi! Puntaris tuli käytyä, viimeks näytti 66,2 kg, nyt 65,7 kg eli viikos lähteny 500g. Ihan tyytyväinen oon, vaikeeta vaan rupee oleen päivä päivältä.. Tiukasti ku oon pysyny erossa kaikista herkuista. Aattelin että viikonloppuna suon itselleni yhden herkuttelupäivän, jospa se tois motivaatiota tälle viikkoo, eikä dieetti nyt yhteen päivään voi kaatua ku ennenhän sitä herkuttelua harrasti joka päivä =) Liikuntaa pitäis kans lisätä. Nyt se on lähinnä vaunuttelua ja koiran kans löntystelyä, sitä ku ottaa voimille nää lämpimät ilmat. No, parempi tääkin kuin ei mitään.. Tsemppiä kaikille, eihän tää laihdutus helppoo oo!

Hyvä pudotus Hilma :flower:
Mulla on oikeasti toi karkin ja suklaan poisjättö ollut yllätävän helppoa. Olen itsekin ihmettellyt =) Ja muutenkin tuntuu, ettei ei sillai ole enään nälkä, vaikka annoskokoa olen pienentänyt ja jättänyt iltapalan pois. Kait se on sitä 3.viikon helppoutta =) EIks sitä sanotaan, että kaksi ensimmäistä viikkoa on kaikkein helpompaa :whistle: Hilja hyvä tulee :wave:

Hilma
Maanantai ja punnituspäivä koitti.. Nyt oon tosi tyytyväinen, paino tipahtanut 64,9:ään eli -800g! Herkuttelupäivänkin pidin perjantaina ja tuli syötyä karkkia ja pizzaa. Seuraavana päivänä ei tarvinnutkaan sit paljo mitään syödä, oli maha jotenkin täyden tuntunen koko päivän. Ei se dieetti näköjään satunnaiseen herkutteluun tosiaankaan kaadu.. Mites muilla, kovin on hiljaista tääl...

aamulla vaaka näytti 83,2kg...et semmoset -2kg lähteny ja tää on nyt kolmas viikko laihista aluillaan!!! kolmen viikon päästä tytöllä synttärit...sillon tulee pakostakin syötyä kaikkee herkkua :ashamed: ja motivaatio on kyllä nyt korkeella, yritän siks laihduttaa itteni vaaka lukemiin 81-80kg, salilla käyn ma-to ja kävelemässä en päivittäin...

Hyvät pudotukset tytöt :flower:

Itse en uskaltanut maanantaina vaalle mennä :ashamed: Mutta kävin tänään ja ihanaa, vaaka näytti 80,5kg (viime viikolla 81,9kg). Puolestoissa viikossa -1,4kg. Aikas tyytyväinen loppujen lopuksi =) Ihanaa, kun alkaa toi seiska näkyä, mulle kun toi 80kg on sellainen ongelmapaino, josta tulee stressiä. Olen koko aikusiäni painanut noin 75kg ja se on minulle se "normaali" paino. Jos painan lähemälle 70kg, olen jo aikas "hoikas" kunnossa ;) Mutta toi 80kg on liika! Että pienestä on kiinni.

Karkkilakko on hienosti pitännyt, en ole sortunut. Ja totta puhuen, nyt ei edes tee enään mieli suklaata. Lisäksi olen saanut vedetty itseni muutamana päivänä lenkille ja vatsojakin olen muistanut aina iltaisin tehdä. Kun saisi sen vatsan vielä pienemmäksi....... Onko kellään hyvä vatsalihasharjoitusta, mikä tepsisi hyvin tähän raskauden jälkeiseen löllövatsaan?

hienoa kukeeseen!!
itse teen ihan tavallisia vatsoja, välilä eri tyylillä,,mutta ne on kyllä aikas kauheita tehdä. ja taas on viikonloppu ei pääse salille, ja tulee himo syödä kaikkee roskaruokaa..niinkun meillä vk.loppusin tapana on. mutta ite oon kans ylpee että suklaan oon osannu jättää pois! ja lenkillä käyn 3-4 krt viikossa, vaikkakin pitäs käydä joka päivä ja mieluiten aamusta ennen aamupalaa.

Yhteistyössä