N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Mä ainaskii :wave: Siinä ohjelmassa on mukana kirurgi joka leikkaa mun miehen muutaman viikon päästä. Ollaan vähän mietitty et mahtaako kysyä mieheltä et saako hänen tapauksen ottaa mukaan ohjelmaan kun on sen verran harvinainen juttu. Mut toivottavasti eivät kysy!
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Mä ainaskii :wave: Siinä ohjelmassa on mukana kirurgi joka leikkaa mun miehen muutaman viikon päästä. Ollaan vähän mietitty et mahtaako kysyä mieheltä et saako hänen tapauksen ottaa mukaan ohjelmaan kun on sen verran harvinainen juttu. Mut toivottavasti eivät kysy!
Eikö ne jaksot ole jo kuvattu?
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis::wave: :wave: Ekas jaksos pitäis näkyy tuttuja.. TYKS kuvattu.
Alkuperäinen kirjoittaja Vagrant:Tiedättekö mihin asti sarja jatkuu? Jaksoja tulee kuitenkin 4/ vk; montakohan ovat ehtineet välillä touko-lokakuu saada kasaan?
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:minusta oli tämä mielenkiintosempi kuin tuo sairaala syke
Alkuperäinen kirjoittaja mami:näkyykö netistä? nukuin ohjelman ohi![]()