Huomenia !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomentapa huomenta!

Suu maistuu pahalle, hengitys haisee paskalle ja väsyttää. Nälkäkin kiusaa, mutta sen osaan kyllä hoitaa =)

Jestas sentään, viimeinen kouluviikko ennen lasten kesälomaa! :o Juhlapuhekin pitäisi kirjoittaa ja asennoitua kesää varten.

Alkuperäinen kirjoittaja TaikaMetsä:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:
Huomenta! Miten saan tuon pojan nukkuun edes tunnin pidempään??? |O

Meillä heräs poika jo viideltä, annoin vähän juotavaa, niin nukahti uusiks, mut mä en saanut enää unta |O

Joo, viideltä täälläkin herätty. Niinku joka aamu... MIE HALUAISIN NUKKUA!

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
:wave: :wave: :wave:

Viimeinen "normaaliviikko" töissä. Si alkaaki jo lomalomaloma...Mukuloil siis... :D .

Eli ylityötä vuorotta huoltajille... :D

Meillä Stasilla on buukattuna pari leiriä ja pari kurssia, Mossadilla yksi kurssi ja takuulla alkaa jossain vaiheessa nirinä, ettei ole mitään tekemistä. Ja se jatkuu kunnes koulun alkuun on muutama päivä, sitten valitetaan, että oli liian lyhyt loma. ;)

:wave: Huomenta!

Pitäisi mennä kohta lapset herättelemään.Laitoin aamupalan valmiiksi.
Ollaan lähdössä perhekerhon kevät retkelle bussilla Merimaskuun ja sinne lähdetään klo9.
Mukava maanantai päivä tulossa. =)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!:flower:

Huomenta..

Viikonloppu mennä huristeli taas niin nopeaan ohi,ettei juur kerenny muuta kun siivoomaan ja pyykkäämään,minne ihmeeseen se aika meneee????
La käytiin sit nopsaan siskon tulevalla talolla,tekevät remppaa juuri ostamaansa 60-luvun taloon ja sovittiin jo etukäteen heinäkuuksi tyttöjeniltaa-vain me kaksi... Maailmaa parannetaan ja ollaan kaksin.Ihanaa!! Hitsi kun se onkin asunut niin kaukana niin kauan..

Eilen löysin itseni kippokutsuilla,vaikka olen aina sanonut etten koskaan ikinä mene minnekkään sellasiin..Juu ja rahaakin meni :ashamed:

Kohta alkaa asennoituminen työmatkaan polkien,ja mua vaan ei huvittas..väsyttääkin...

mutta mukavaa alkavaa viikkoa!

Yhteistyössä