A
"aloittaja"
Vieras
Eli reilu kuukausi sitten alkoi karsastus yhtäkkiä. Karsastaa ulos päin kauas katsottaessa. Kävimme lääkärissä, eikä siellä juuri muuta tehty kuin laittoi lähetteen silmäpolille. Sanoi, että voi mennä syyskuullekin enne kuin pääsee. Onko liian pitkä aika odottaa vai pitäisikö tutkittaa silmä aikaisemmin. pääkipua tai muita oireita ei ole ollut.