Huomasin valokuvasta mikä kamalan läski oon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei hitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei hitto

Vieras
Toisaalta oon armollinen ittelleni koska oon tehny kuitenkin kaksi lasta pienellä ikäerolla. Lisäksi imetän vielä (onko kukaan muu huomannut että imetys ei laihduta vaan päinvastoin pitää kiloja tiukasti kiinni????). Oon nimittäin yrittänyt kuntoilla mutta paino on jämähtänyt paikoilleen.

Kymmeen kiloa haluaisin saada ens syksyyyn mennessä pois.

Ja voiskohan sitä mennä käymään jossain asiantuntijalla joka vois kertoa onko nuo mun mahalihakset jo kondiksessa, ite oon varma ettei lihakset oo vielä menny yhteen (ainakin yks sormi menee "läpi") ja vielä ei kai sitte sais tehä vatsalihasliikkeitä??

Ja on niiiiiin inhottavaa, kun huomaa että ihmiset kattoo mahaa. Tiedän että se näyttää niin kuin olis taas raskaana mutta ei voi mitään. En viiti ostella uusia "kaapumaisempia"vaatteita tässä vaiheessa jos tosiaan sais kiloja pois.

Ap..Toisaalta oon armollinen ittelleni koska oon tehny kuitenkin kaksi lasta pienellä ikäerolla..

Itse sen juuri kirjoittelithin - ole vain armollinen itsellesi.:)

Pidät vain huolen, jotta syöt kunnolla - riittää lapsellehin maito evästä..ja SE eväs mitä itse syöt, olisi tavan kotiruokaa - vihanneksia ja hedelmiä lisänä.=)
(toki herkkupäiviähin pitää olla hallistusti)

En osaa sanoa, milloin vatsalihastreenejä voi synnytyksen jälkeen aloittaa..löytyiskö googlettamalla tietoa?

Reippaile vain ulkona kovasti rattahia/vaunuja&lapsosia lykkien, varmasti ainahin lihaskuntoa saat.;)

Vanha resepti: "Syö vain, mitä kulutat" on toimiva vielä tänä päivänähin.

Ps. Tiedäthän sen, että kahden raskauden jälkeen, eivät vatsalihkset välttämäti ole enää samassa kunnossa/palaudu entiselleen.
..on aivan "tapaus/kroppa kohtaista" tämähin.

Viimeksi muokattu:
älä tiputa liian nopsaan, 10 prosenttia painosta vuodessa on sopiva tahti, muuten voipi tulla rasvamaksa siitäkin. joku lääkäri sanoi töllössä.

ja imettäessä ei laihduteta. ehtii sitten. älä hosu.

[QUOTE="eee";25855223]Mitkä sun mitat on?[/QUOTE]

En sano tarkemmin, mut paino on sama kuin pituus miinus sata :) Eli ei niin valtava ylipaino mutta sellanen löysyys joka paikassa ja mahassa varsinkin.

älä tiputa liian nopsaan, 10 prosenttia painosta vuodessa on sopiva tahti, muuten voipi tulla rasvamaksa siitäkin. joku lääkäri sanoi töllössä.

ja imettäessä ei laihduteta. ehtii sitten. älä hosu.

Pitääpä laskea mitä toi olis. Ja kuten mur-murkin edellä sanoi niin tiedän että tärkeintä on maidon riittävyys. Onneksi alkaa vauva olla jo 10 kk niin saapi imetystä vähentää (jos tuo tissitakiainen suostuu :)

Kuinka vanha lapsi sinulla on? Ei varmaan kovin iso, jos vielä imetät? Minulla on molemmista lapsisat palautuminen kestänyt melkein vuoden. Varsinkin lantiolla on ollut kestovararengas, niin kauan kuin olen imettänyt. Aika äkkiä on paino tippunut, kun olen imettämisen lopettanut(lapsen ollessa noin vuoden).

Vatsoja ei kyllä kannata tehdä, jos lihakset eivät ole palautuneet. Saat vain pysyvää haittaa aikaiseski. Syviä vatsalihaksia voi käsittääkseni kuitenkin treenata. Pilatesta sun muuta. Minulle personaltreineri sanoi, että 6kk synnytyksesä usein on tuo rako jo hävinnyt.

Itse kun sain toisen niin olin todella iso, paino lähemmäs 80kg ja eipä lähtenyt heti. Kuvia kun katselen niin pahaa tekee, en todellakaan tajunnut olevani niin iso. Olinhan koko elämäni alle 60kg ollut, ei ymmärtänyt tajunta ollenkaan asiaa. Kyllä pukeutumiseni hiukan surkeaa oli, mutta en pitänyt kiirettä laihtumisen kanssa. Nyt olen saanut painon tiputettu 55kg,on vuosia kun näin hoikka olin. Mutta on tämä aikaa vienyt ja enemmän kyse siitä että tajunta ymmärtää, miten syödä ja liikkua nykyään kun ikääkin on jo enemmän. Olen armollinen, ja terveellinen elämä on muutakin kuin tiputettuja kiloja.

Ap - Hienoa, jotta painosi kuitenhin noin hyvin hallinnassa!=)
..ja se löysyys vatsassa, on ehkä vain hyväksyttävä..joskus siihen saattaa tepsiä vain kirurgin veitsi.: /

..mutta peukuttelenpa kovasti, että olet jo ensi syksynä vatsaltasi timmimmässä kunossa.d=)b
Muista, jotta: hitaasti, se pysyvämpi tulos sitten tulee!:)

Aurinkoisia kevättalven jatkoja sille suunnalle!

Viimeksi muokattu:
Minulla sama, että imettäminen ei laihduta. Imettäessä se nälkä on jotain niin hirveää, että ei sitä pysty edes käsittämään kokematta. Heti kun imettämisen lopetan niin pystyn vähentämään ruokailua ja olen molempien lasten jälkeen tehnyt sellaisen muutaman kuukauden laihdutusrepäisyn imetyksen jälkeen ja helposti on lähtenyt 10 kiloa.

Se mitä sanotaan että imettäessä ei saa laihduttaa tarkoittaa juuri sitä, että ei saa olla nälissään tai liian yksipuolisella ruokavaliolla, ei tee hyvää maidontuotannolle eikä sen maidon laadulle. Ja sellainen hurja laihduttaminen saattaa tosiaan laittaa ne myrkytkin liikkeelle. Ei se painon hiljainen tippuminen mitenkään kiellettyä ole, eikä kenenkään ole pakko mättää enempää ruokaa kuin mitä tarvitsee... omaa järkeä saa käyttää.

Ja sama juttu, että valokuvista kyllä aina välillä paljastuu se ikävä totuus.

Ap - Hienoa, jotta painosi kuitenhin noin hyvin hallinnassa!=)
..ja se löysyys vatsassa, on ehkä vain hyväksyttävä..joskus siihen saattaa tepsiä vain kirurgin veitsi.: /

Aurinkosia kevättalven jatkoja sille suunnalle!

Kiitos samoin! :) On se numeroina ihan ok, mutta "oikea" minäni (ja vielä kolme vuotta sitten olin) on sen 10 kg kevyempi.

Iiks, kirurgiin en haluaisi turvautua, jospa enimmät lähtis kuntoilulla.

suosittelen ilmaista kiloklubi.fi :tä. Sinne kun joutuu laittamaan kaikki syömisensä, niin alkaa miettimään... mulla tavoitteena oli 7 kilon pudotus ja kolme jo lähtenyt. Jätin kaiken muun viljan paitsi 100% ruisleivän ja vaihdoin juuston (jota sön aiemmin toooosi paljon) raejuustoon ja kinkkuleikkeleeseen. Käyn joka päivä 40-70 minuutin lenkillä.