E
eri elämänvaiheessa
Vieras
Muut on suhteissa,minä eronnut(jätetty toisen takia,tosin mitä väliä sillä on eronnut kuin eronnut).Muut on mun tapaan myös perheettömiä(ei siis lapsia) mutta muuten ei muuta yhteistä enää oikein olekaan.Mä elän nyt nuoruutta jota mulla ei oikeestaan ole ollut siis sitä meno vaihdetta,kävinhän mä baareissa ja viihteellä pari kolme vuotta ennen kun rupsesin seurustelee vakavissani mutta kun ero tuli niin nyt sit olen aika ahkeraan käynyt viihteellä.Kavereista se on kai sitten säälittävää(ainakin joistakin) mutta esim.mun veljestä ja sen vaimosta on hyvä vaan et nyt menen ja pidän hauskaa. Onhan se kai vähän onnetonta käydä tän ikäsenä viihteellä mutta en mä kyllä ole ainoa,mua vanhempiakin siellä on,jotkut perheellisiä jotkut sinkkuja. Mutta kun tänään esim.puhuin kaverille et paikallinen kesätapahtuma kun tulee ajankohtaseksi niin sinne sitten ni sepä oli vaan et enpä tiedä....kyllä mä tajuan et ei niin sitä esim .kiinnosta mutta tuli itelle tunne et ollaan nykysin niin eri aaloilla kuin olla ja voi. Mitä mun sitten pitäs tehdä?! enkö nyt sit saa käydä missään viihteellä kun se on jotenkin ei toivottavaa tai säälittävää tän ikäselle...(olen 31v ei miestä ei lapsia).