Huomasin olevani pohjalla kun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Mulla on siis ollu pitkään tylsää, mutta olen vaan ajatellu, että on vähän tylsää, kyllä se siitä kunhan kesä tulee ja mä lakkaan palelemasta ja jos tulis töitäkin enemmän ja olis rahaa et pääsis liikkumaan jne...No, jokatauksessa mulla on ollu niin tylsää, ettei perse pahemmin ole tästä koneen ääreltä noussu.
Tässä sitten eräänä päivänä oltiin yhdessä palaverissa ja pari päivää sen jälkeen kun jotain puhuttiin, mies huomautti, että mulla oli likainen paita päällä. Sillon kyllä oikein tajus, että ei helvetti, mulla ei oo vähän tylsää, mä olen totaallisen masentunu, jos minun mieheni huomaa että mun vaatteet on likaiset :o Mies kun ei oo tarkkaa ulkonäöllisistä asioista, eikä niihin kiinnitä huomiota ja mä taas olen aika ulkonäkökeskeinen, niin toi kyllä kertoi mulle aika paljon :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
OMG :laugh: tästä suunta vain ylöspäin :D

Juu, ihmeesti sitä alkaa päästä ylöspäin kun tajuaa missä mennään.
Mutta ei voinu olla huvittamatta kun rupes miettimään tai paremminkin tajus, miltä on viimeaikoina mahtanu näyttää, jos mies huomaa epäkohtia mun ulkoisessa habituksessa, niin mun on täytyny olla...no, melkoisen boheemi näky!

Yhteistyössä