Huomasin ettei lapset oo mun luota ollu poissa koskaan...

Siis ei yhtään yötä ole olleet musta erossa! Kohta 6v menny näin... :eek:

Ok, valehtelin...Kuopuksen ku sain niin olin vkon erossa esikosta 3v sitte. Ja kohta meen taas synnärille; montakohan yötä tällä kertaa oon poissa...

Tarttiskohan joskus muulloinki irtiottoa?? :saint:
 
Keittiönoita
Mulla on kyllä ollut muksut öitä pois kotoa, mutta hyvin harvoin. Ja vielä harvemmin yhtä aikaa ja nekin kerrat olen ollut yövuorossa töissä. 21 vuoteen en ole ollut yhtäkään kokonaista viikonloppua yksin, aina on jompi kumpi lapsista ollut kotona. En tiedä, mitä tapahtuu, kun junnu seuraavan kerran menee isälleen viikonlopuksi. Hypin varmaan seinille tai soitan likalle ja kysyn, huvittaisko sitä tulla syömään :D
 
Meillä nuo kaksi nuorempaa -02 ja -05 ei oo koskaan ollu yötä pois kotoo.
Kun ei oikeen oo paikkoja minne menisivät.
Miehen äiti on jo niiniäkäs, ettei jaksa ja omani asuu kaukana.
Isommat 3 kyllä ovat liiaksikin joskus.
Aina menossa jonnekkin, kaverille, isälleen, leireille jne :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmaNi:
Meillä nuo kaksi nuorempaa -02 ja -05 ei oo koskaan ollu yötä pois kotoo.
Kun ei oikeen oo paikkoja minne menisivät.
Miehen äiti on jo niiniäkäs, ettei jaksa ja omani asuu kaukana.
Isommat 3 kyllä ovat liiaksikin joskus.
Aina menossa jonnekkin, kaverille, isälleen, leireille jne :LOL:
Kyllä kai neki ajat tosiaan tulee että niitä lapsia tulee oikein ikävä ku eivät enää pysy kotona... Vai tuleeko...Tiiä häntä. :kieh:

Mut oonhan mie kyllä aina suunnitellu että lähen joko äitini/kaverini kans käymään reissussa että oltais vaikka 1yö pois, mut en tiiä koska tää tulee toteutumaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mä ollut aina sitä mieltä että jos perhettä perustaa, sen itse hoitaakin, eli jos teet lapsia niin tietenkin jätät omat menot pois/minimiin(mitä voi miehes olla sitten, en tiedä..)
Mä oon samaa mieltä! :wave:

Mutta silti olen pikkuhiljaa alkanut heräämään välillä (vaikeina päivinä) siihen todellisuuteen ettei pahaa tekis pieni irtiotto.

Minä olen myöskin päivystänyt 2,5-vuotta lasten kanssa, okei, tein synnytysreissun 2vrk ja olin sen ajan pois esikoisen luota. Mutta muuten...

Hämmästyin, kun joku taannoin valitteli ettei ole päässyt mihinkään ilman lapsia puoleen vuoteen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mä ollut aina sitä mieltä että jos perhettä perustaa, sen itse hoitaakin, eli jos teet lapsia niin tietenkin jätät omat menot pois/minimiin(mitä voi miehes olla sitten, en tiedä..)
Jos äitini oma-aloitteisesti on ehdottanut, että tyttö olisi hänellä n. kerran kuukaudessa yhden viikonlopun, niin en kai mä nyt ala äidilleni tuottamaan pettymystä. Tyttökin tykkää olla mummun ja muffan kanssa, niin mikä on muka ongelma?

Sen ajan kun tyttö on muualla, niin mähän teen just niinkuin haluan, koska ne asiat ei vaikuta tyttöön mitenkään.
 
Mullakin vähän ikävä jättää lapset mummolaan...mutta kun ois hyvä suhdettakin hoitaa ja itseä. Tietty mun mukelot on jo 7v. ja 5v., että ne jo haluu olla musta erossa. Mutta sitä on nyt niin herkillä, että ihan pienetkin kommentit siihen suuntaan: "Ettei meijän oo koskaan tarvinnu hoitaa suhdetta.." saa mut kääntymään kannoillani...mutta mä haluan hoitaa suhdettani tohon mieheen, ettei sitten viiskymppisenä tuu semmosta oloa, että mitä mä ton kanssa teen? Eikös sitä oo menty yhteen sen takia, että rakastetaan toisiame ja ollaan yhdessä ja joskus jopa kahdestaan?
 
Mä olen onnesta soikeena jos saan lapsivapaata. Ei se kyllä mun mielestä tarkota sitä että jos lapsia tekee ni ne sillon on ite hoidettava. Mun ainaki on saatava omaa aikaa.
Ja tietysti sekään ei sitte tarkota sitä että en lasten kans tykkäis olla. Päinvastoin, nautin suunnattomasti omien lasteni seurasta.
 
daaaa
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Mä olen onnesta soikeena jos saan lapsivapaata. Ei se kyllä mun mielestä tarkota sitä että jos lapsia tekee ni ne sillon on ite hoidettava. Mun ainaki on saatava omaa aikaa.
Ja tietysti sekään ei sitte tarkota sitä että en lasten kans tykkäis olla. Päinvastoin, nautin suunnattomasti omien lasteni seurasta.
Tähän peesiin on hyvä hypätä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Typerää olla aina lasten kanssa. Hoitoon mahdollisimman usein, niin oppivat luottamaan muihinkin aikuisiin.
Meillä lapset kyllä osaavat luottaa muihinkin aikuisiin, koska he voivat luottaa omiin vanhempiinsa :whistle:
Se että en ole ollut 3 vuoteen erossa lapsistani kun sen 2 yötä mitä kuopuksen kanssa olin synnärillä, ei mielestäni ole typerää. Eikä meillä kyllä ole mieskään ollut erossa perheestään.
Epäilen vaan kuinka suuri luottamus pienillä lapsilla kasvaa aikuisia kohtaan, jos jatkuvasti viedään hoitoon. Kuitenkin pienille lapsille se vanhempien tuki ja turva läheisyydestä puhumattakaan on kuitenkin tärkein. Vaikeaahan sitä on luottaa muihin aikuisiin jos suhde omiin vanhempiin on etäinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Typerää olla aina lasten kanssa. Hoitoon mahdollisimman usein, niin oppivat luottamaan muihinkin aikuisiin.
Meillä lapset kyllä osaavat luottaa muihinkin aikuisiin, koska he voivat luottaa omiin vanhempiinsa :whistle:
Se että en ole ollut 3 vuoteen erossa lapsistani kun sen 2 yötä mitä kuopuksen kanssa olin synnärillä, ei mielestäni ole typerää. Eikä meillä kyllä ole mieskään ollut erossa perheestään.
Epäilen vaan kuinka suuri luottamus pienillä lapsilla kasvaa aikuisia kohtaan, jos jatkuvasti viedään hoitoon. Kuitenkin pienille lapsille se vanhempien tuki ja turva läheisyydestä puhumattakaan on kuitenkin tärkein. Vaikeaahan sitä on luottaa muihin aikuisiin jos suhde omiin vanhempiin on etäinen.
Mä peesailen tätä. Kyllä meillä ainakin riittää että on muutaman tunnin mummon tai kummin kanssa. Sitten kun tyttö ite tietää haluavansa yökylään niin saa mennä, ei niin että tyttö menee sitten yökylään kun isi ja äiti haluaa baariin.

 

Yhteistyössä