Huomasimpa tässä, että kuin pinnallisia SUURIN OSA ihmisistä on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hervotom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hervotom

Vieras
Tässä kun on ollut nuita keskusteluja lihavuudesta ja laihuudesta, niin ajattelin laittaa oman alotuksen aihetta hieman sivuten. Eli mie oon aina ollu pyöreä ja lasta odottaessa kiloja tuli rutkasti lisää. Minulla oli todella vähän kavereita ja entiset luokkakaverini/ tuttuni eivät tulleet kotipaikalla esim.baarissa ollessani juttelemaan. No laihduinpa sitten vuodessa 30 kg ja olin ns.normaalimitoissa. Kummastippa sain juttukavereita kylällä ja baarissa jne. Myös nämä aiemmin minua vältelleet/ yläasteella minua kiusanneet tulivat juttelemaan niinkuin parhaat ystävät. Mua niin raivostutti tuo, kun en ollut lihavana juttuseuraksi kelvannut ja nyt kaikki kerääntyi ympärille ihastelemaan. Sanoin kyllä näillä pinnallisille "kavereille", että mun persoonallisuus ei ole muuttunut, vaikka kilot onkin tippunu. joten koska mun seura ei kiinnostanut silloin, tuskin se kelpaa nytkään ja lähdin pois.
Toivottavasti joku ymmärsi jutun pointi, vaikka tuli niin epäselvä sepostus..:/

No, noinhan se on ollut aina ja tulee aina olemaankin.
Tosi ystävät ei katso ulkokuorta tms maallista, mutta suurin osa ihmistä arvioi toiset ulkonäön, varakkuuden, ammatin yms perusteella.

hyvä hyvä....itsekkin miettinyt että ois niin kiva joskus sanoa kun entiset kiusaajani tulevat kaupungilla kun parhaat kaverit kahville pyytelemään jne jne...

Siis pinnan alla olikin hoikka ihminen... :D Mutta sitä ei vain nähty.

Ikävää, että taidat olla oikeassa, liian monen ihmisen kohdalla. Mutta rohkea ja (oikealla tavalla) ylpeä olet, jollet ole antanut asian katkeroittaa mieltäsi. :D :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Siis pinnan alla olikin hoikka ihminen... :D Mutta sitä ei vain nähty.

Ikävää, että taidat olla oikeassa, liian monen ihmisen kohdalla. Mutta rohkea ja (oikealla tavalla) ylpeä olet, jollet ole antanut asian katkeroittaa mieltäsi. :D :flower:

Joo, oli se kyllä hyvin piilotettu.:D

Noinhan se monesti on, juu. Ylpeen leiman saatoit tuolla kommentilla saada, mut oli mun mielestä silti hyvin sanottu... Pieni näpäytys. :kieh:

Ite kun tutustuin parhaaseen ystävääni, kiinnitin huomioo siihen mitä ulkokuoren sisällä on. Jotenkin sen persoonan hienous vaan paisto läpi. Ite en pidä kyseistä henkilöä rumana eikä ylipaino häiritse... (nykyään on liikakiloja itelläkin) Monelle tuntuu vaan olevan kynnyskysymys, vaikka ihan huippu tyyppi on kyseessä.

Pinnalliset menettää paljon, vaikka eivät sitä ite tajuukaan.

Yhteistyössä