Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Terttu olisi kammottava isoäiti.. Se on ihmiskunnan pahinta luokkaa väkivaltarikollisten jälkeen. Se vähän sellainen psyko-täti joka ei paljoa muista piittaa. Terttu saa usein hiukseni nousemaan puoli metriä pystyyn tekosillaan ja sanoillaan. Se on paha ihminen. Puhuu hyvän nimissä pahoja asioita. BB saisi henk. koht rangaista Terttua. Onneksi Vappu varmasti pistää viimeistään luun kurkkuun mokomalle kaksinaamalle.
häh??
taidat vähän ylireagoida....
Pöh. Juuri tuollaiset käärmeet kuin Terttu aiheuttavat sukuriitoja, ihmisten välillä riitoja, vihaa helluntaiseurakuntaa kohtaan, vihaa uskontoja kohtaan ja joku enemmän syyllisen näköinen joutuu vastaamaan jos jotain on varastettu.
Mun mielestä pahoihin ihmiseen ALI-reagoidaan liian usein. Sen huomaa ikävien asioiden määrästä yhteiskunnassa. Aina vähätellään asioita.
mä en nää terttua pahana ihmisenä,sulla taitaa olla jotain uskovaisia vastaan.
mistä sä tiädät tertun sukuriidoista mitään ja onko niitä edes![]()
Niin just joo, SÄ et nää Terttua pahana ihmisenä niin eihän se tietty millään voi sitä sillon ollakkaan, vaan kyseessä on tietysti uskovaisten vastaisuus, totta kai.
niinpä,MÄ EN NÄÄ pahana..kai mulla saa olla OMA mielipide :x
Totta helvetissä saa, mutta niin saa varmaan olla muillakin ilman leimaa että on jotain uskovaisia vastaan, niin kuin sinä asian esitit.
no voi anteeksi jos sua jotenkin loukkasin kommentillani...