Huomaako sinusta ulkoisesti jos sulla on kuukautiset?

  • Viestiketjun aloittaja hrr...
  • Ensimmäinen viesti
No jaa.. Ekana päivänä punaiset ja turvonneet silmät, kun olen märissyt yön, koska...
..olen yksin maailmassa! Byää!
...mulla on rumat kengät! Byää!
...tiskiä on liikaa, en jaksa aina tiskata! Byää!
...ärsyttää tyhjä märinä, jonka takia seuraavana päivänä on ne punaiset ja turvonneet silmät... Byäääääääää!

Muuten ei sit huomaa (kai):D
 
"Vieras"
No jaa.. Ekana päivänä punaiset ja turvonneet silmät, kun olen märissyt yön, koska...
..olen yksin maailmassa! Byää!
...mulla on rumat kengät! Byää!
...tiskiä on liikaa, en jaksa aina tiskata! Byää!
...ärsyttää tyhjä märinä, jonka takia seuraavana päivänä on ne punaiset ja turvonneet silmät... Byäääääääää!

Muuten ei sit huomaa (kai):D
Hahahaha :D Mulla sama :D tosin aiheina on mm:

-mies pettää (tottakai)
-se on päivän selvää, olenhan maailman rumin ihminen!
-miksi kukaan muu ei koskaan tee MITÄÄN minun eteeni, minä teen aina kaiken?!
-ynnä muuta mukavaa marttyyrin puhetta :D
 
"a p"
[QUOTE="Vieras";25082043]Hahahaha :D Mulla sama :D tosin aiheina on mm:

-mies pettää (tottakai)
-se on päivän selvää, olenhan maailman rumin ihminen!
-miksi kukaan muu ei koskaan tee MITÄÄN minun eteeni, minä teen aina kaiken?!
-ynnä muuta mukavaa marttyyrin puhetta :D[/QUOTE]

Tuo on muuten totta! "Miksi kukaan muu ei koskaan tee mitään mun eteeni!" :D
MÄ joudun AINA tekemään KAIKEN! Juuri nytkin! :O
 
No jaa.. Ekana päivänä punaiset ja turvonneet silmät, kun olen märissyt yön, koska...
..olen yksin maailmassa! Byää!
...mulla on rumat kengät! Byää!
...tiskiä on liikaa, en jaksa aina tiskata! Byää!
...ärsyttää tyhjä märinä, jonka takia seuraavana päivänä on ne punaiset ja turvonneet silmät... Byäääääääää!

Muuten ei sit huomaa (kai):D
Tääläkin parkuja. Mies jo tunnistaa tilan ja osaa syöttää suklaata jota kyl kerran kuussa pitää ehdottomasti saada mielen tasaamiseksi.
 
ssss
Kerääntyy nestettä kroppaan. Vaikutan myös varmaan epäsosiaalisemmalta. Liikun vähemmän. Oloni on usein epämukava niin henkisesti kuin fyysisesti ja kaipa se jotenkin heijastuu.
 
"muuli"
Mä olen todella ilkeä ja töykeä lähimmäiselleni. Mua ärsyttää kaikki asiat, ja kaikkien läsnäolotkin. :(
Pari päivää menee niin, ja sitten tasaantuu. Naama nyt kukkii pari päivää uutta tavaraa ja seksikkyys on tipotiessään mun kotilököhousuissa ja hupparissa, ja hiukset rasvasina. Ja ei, en liiku paljon kotoa. :D
 
Musta tulee vaan ihan täys urpo ja olen sitä mieltä että koko maailma on mua vastaan..

"Jaa, kenenkäs naisen kanssa sä puhelimessa juttelit kun noin piti oikeen siellä toisessa huoneessa..."
"Onkos sulla taas menkat alkamassa vai?"
"MITÄ?!?!? Se ei liity tähän mit... Eiku no niiiiin joo..."
 
vier
Kuulemma ei. Jotain vatsan turvotusta on mutta sen huomaan vain itse. Olen joskus hieman pahalla tuulella ennen kuukautisia mutten räjähtele ulospäin. Eikä edes joka kerta tule mitään oireita. Olen siitä erittäin tyytyväinen.
 
"vieras"
Mulle tulee aina poskeen samaan kohtaan ihan sairaan iso finni, yäk. Ja saatan olla vähän kalpea.

Mulla noi turvonneet ja punaiset silmät kuuluu pms-oireisiin (joka asia itkettää ja mikään ei muka ole hyvin), menkoista selviän yleensä pelkällä kivulla :)
 
Läheisimmät huomaa, varsinkin mies. Oikeastaan mulla on jo alkanut korpeamaan se, jos on jostakin kiukkuinen mies kysyy heti että ei kait vaan ole se aika kuusta? No aina ei ole. Piste.

Mies tehnyt ihan omakehitellyn tutkielman tästä ja tullut siihen tulokseen että on se naisen elämä rankkaa: 2vkoa PMS:ää, vajaa viikko vuotoa, viikko ovulointia ja taas alusta...ääh:vampire:
 

Yhteistyössä