Huomaako naisesta milloin sitä haluttaa tai on saanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mies"

Vieras
Seksiä, orgasmin, tuli mieleen että voiko sen huomata jotenkin lyhyen smalltalkin perusteella että naista haluttaa vai onko olemassa mitään merkkejä siihen miten sen huomaa, vaikkapa et posket punoittaa ja jalka tärisee tai jotain?

[QUOTE="Mies";22391979]SElvästikin olen mies, epätoivoisesti naisten perässä juokseva, ei vaan satu kohdalle muita kuin yh:ta.[/QUOTE]

Ehkä tuo korostettu sana onkin se vika. Mikä häikkä on yh:issa?

Just, että vain sinkkunaisia panettaa, muakin just, eikä oo ketään värisyttäjää, eikä sitä viitsis ihan paanalle lähteä, koska siel on vain pienmunaset liikkeel

[QUOTE="Mies";22391967]Seksiä, orgasmin, tuli mieleen että voiko sen huomata jotenkin lyhyen smalltalkin perusteella että naista haluttaa vai onko olemassa mitään merkkejä siihen miten sen huomaa, vaikkapa et posket punoittaa ja jalka tärisee tai jotain?[/QUOTE]

Joo no mulla aina alkaa toi vasen jalka täristä kun mun tekee mieli. Se silleen niinku vispaa. Mut kaikki miehet aina kaikkoaa kun mulla alkaa vispaamaan.

[QUOTE="Mies";22391967]Seksiä, orgasmin, tuli mieleen että voiko sen huomata jotenkin lyhyen smalltalkin perusteella että naista haluttaa vai onko olemassa mitään merkkejä siihen miten sen huomaa, vaikkapa et posket punoittaa ja jalka tärisee tai jotain?[/QUOTE]

Se harvinaisuus että tapaa sellaisen miehen jota lyhyen smalltalkin perusteella haluaa on TODELLA harvassa. Se on kemiaa ja menoa silloin kun näin tapahtuu.
Toki on olemassa "munahaukkoja" jotka lähtevät miehen kuin miehen kanssa. Tuolloin sen "haluamisen" näkee kyllä kiehnaavasta käytöksestä.

Merkkejä on jokaisella omansa. Mutta mulla pätee sääntö; kun mä olen saanut pienen suukon mieheltä niin mieskin tietää haluttaako mua vai ei. Se mies nimittäin tuntee sen saman sähkön. Jos ei tunne, niin en silloin tunne sitä minäkään ja se siitä...

Uusimmat

Yhteistyössä