huomaako mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitsyt vielä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neitsyt vielä

Vieras
Apua, olen vielä neitsyt ja nyt olisi mahdollisuus päästä siitä eroon. Jännittää.. huomaako mies että olen neitsyt.? Tuleeko sitä verta silleen että sen huomaa? En kyllä usko että mies uskoo että olen neitsyt :-)

[QUOTE="vieras";28612188]Kyllähän sen huomaa kun työntää sisälle. Kerro sille että et ole vielä pannut kenenkään kanssa, voi sujua helpommin. Minkä ikäinen olet?[/QUOTE]

Olen 21v eli aika vanha, siks meinasin olla kertomatta ettei mies pidä mua ihan omituisena :-)

[QUOTE="vieras";28612189]Jos olet käyttänyt tamponeja, niin tuskin huomaa.[/QUOTE]

Mä olen käyttänyt tamponeja 13-vuotiaasta, neitsyyden menetin 18-vuotiaana. Ja kyllä mies huomasi, vaikken etukäteen kertonutkaan. Kun alkoi työntyä sisään, tuli yhtäkkiä stoppi. Mies kysyi, olenko neitsyt ja myönsin. Sitten hän työnsi hieman lujempaa, meni sisään mutta kyllä mua sattui ja vertakin tuli. Parin siteellisen verran.

[QUOTE="vieras";28612321]Yksilöllistä. Ei kyllä oma mies huomannut muinoin mitään, eikä ollut miehen eka kerta kuitenkaan.[/QUOTE]

Niin, ja piti vielä sanoa että ei tosiaan tullut verta eikä edes sattunut, päinvastoin oli oikein nautinnollinen ja ihana kokemus :) tsemppiä, eikä se neitsyys ole häpeän asia! Parempi kertoa niin mies voi varmuuden vuoksi edetä rauhassa, ne kun voi joskus olla vähän turhan kiimasia..

No illalla sen näkee ja tuntee miten menee.. ja se vaan on yksi mies jonka kanssa en edes suunnittele sen enempää kun saan tämän asian hoidettua pois alta.. :-)

[QUOTE="vieras";28614298]Miten meni?[/QUOTE]

Kotona jälleen, tuli eilen harrastettua sit sitä.. vähän pelotti:-) kun näin sen miehen vehkeen, se näytti niin isolta. Mutta ei tullu verta paljon mutta sattui aika paljon aluksi. Ja se mies vissiin tuli jo varmaan puolen minuutin päästä. Itse asiassa petyin, luulin sen olevan mukavampaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ei enää neitsyt;28614782:
Kotona jälleen, tuli eilen harrastettua sit sitä.. vähän pelotti:-) kun näin sen miehen vehkeen, se näytti niin isolta. Mutta ei tullu verta paljon mutta sattui aika paljon aluksi. Ja se mies vissiin tuli jo varmaan puolen minuutin päästä. Itse asiassa petyin, luulin sen olevan mukavampaa..

Nyt juhannuksena oli uusinnat, kysyin mieheltä et huomasiko se edellisellä kerralla mitään, ei kuulemma ois arvannu..

Yhteistyössä