M
mam
Vieras
:kieh: tuttava tokaisi varsin tietävästi että ollessaan yhdellä lastenleirillä ohjaajana niin yhdestä lapsesta selvästi näki että se oli tottunut saamaan kaiken mitä tahtoo, minä sitten korjasin että jaa no sä et kyllä voi tota mistään päätellä,kun nääs lapsia on erilaisia(esimerkiksi oma poika kyllä tietää mistä naruista kiskoo että saa hiukan vieraammat ihmiset antamaan sille mitä tahtoo, koettaa sitä meihin vanhempiinkin mutta aika trhaan,ei mennä lankaan ja rajat pysyy) samaten raivostuu hetkessä,vaikka ei oo ikinä saanut kaikkea mitä haluaa,hyvin vähän.
sitten toinen tuttu teki lastensuojeluilmoituksen kun lasten leirillä yks vähän isompi lapsi oli sanonut(kun työntekijä kysyi mustelmasta jalassa) että äiti löi kun en totellu ruokapöydässä. ei tullut mieleenkään sitten että sen ikänen lapsi voi huijaa saadakseen huomiota. (meilläkin lapsi joskus väitti mustelmastaan minulle kun kysyin että joku mies on lyönyt,eikä ollut nähnytkään ketään miestä). ja käy öisin kuulemma pommikaupassa.yms.
ja mua pisti ottamaan päähän siinä sitä näkee miten helppo on tuomita joku jos itse ei tiedä lapsista mitään.
sitten toinen tuttu teki lastensuojeluilmoituksen kun lasten leirillä yks vähän isompi lapsi oli sanonut(kun työntekijä kysyi mustelmasta jalassa) että äiti löi kun en totellu ruokapöydässä. ei tullut mieleenkään sitten että sen ikänen lapsi voi huijaa saadakseen huomiota. (meilläkin lapsi joskus väitti mustelmastaan minulle kun kysyin että joku mies on lyönyt,eikä ollut nähnytkään ketään miestä). ja käy öisin kuulemma pommikaupassa.yms.
ja mua pisti ottamaan päähän siinä sitä näkee miten helppo on tuomita joku jos itse ei tiedä lapsista mitään.