HUOM... tjäreborgin matkoilla olleet!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
mikä kone kuljettaa tämän matkatoimiston lentoja?? :)
mitäs muuten olette pitäneet näitten lomista? onko hinta/laatu suhde kohdallaan? yms.. kertokaa vähäsen.
kiitos jotka jaksaa vaivautua. :)

olen ollut tjäreborgin, aurinkomatkojen, finnmatkojen... matkoilla ainoa ero on ollut tosiaan tjäreborgilla ollaan lennetty esim. spanairilla , itsekkin valitsen mieluummin finnairin mutta ei se pakollinen ole. oppaat yms jokaisessa firmassa on ollut niitä mukavia ja vähemmän mukavia. finnmatkoilta ollaan me saatu 2 aikuista, 3 lasta useimminen se parashinta/laatu suhde

Tjäreborgilla olen lentänyt jollain brittiläisellä koneella (en muista firmaa mutta ei ollut British airways).

Kamalia nipottajia. näillä oli vielä Helsinki-Vantaalla oma lähtöselvitystiski missä mittasivat jokaisen matkustajan käsimatkatavaralaukut ettei sentilläkään ylitä ohjemittoja. Henkilökunta koneessa ei niin palvelualttiita kun voisi palvelualan ihmisten olevan mutta ehkä briti ovat luonnostaan sellaisia (en tiedä).

mulle olis tärkeää että on luotettava kone yms.. ku mul on niin kauhea lentopelko ni haluaisin että tietäsin että ei ole mikään halpalentoyhtiön kone tms..
muuten tjäreborg olis hyvä ku siel on suht halpoja esim äkkilähdöt.. mut pitää kattella! :)

oltiin gambiassa tjareborgin matkalla ja lentoyhtiöna thomas cook airlines. tosi tyytyväisiä henkilökuntaan, joka siis oli ruotsalais-suomalaisia. ja kone yllättävän hyvä. ei mitään pahaa sanottavaa lentoyhtiöstä.

Mä olen kerran ollut Tjäreborgin matkalla Kanarialla. Lennot oli Spanairin. Palvelu lennoilla oli huomattavasti ystävällisempää, kun esim. Finnairilla yleensä. Henkilökunta oli espanjankielistä, mutta osa osasi myös suomea. Englantia tietysti osasivat kaikki.
Meillä sattui olemaan mukava opas kohteessakin. Tjäreborgin matkasta ei jäänyt mitään pahaa sanottavaa.
Finnmatkoilla ja Aurinkomatkoilla oon matkustellut useammin, ja niissä on yleensä ollut Finnarin lennot. Monta kertaa ollut lennot myöhässä, se mua ärsyttää Finnairissa... Kohteissa osa oppaista on ollut todella ystävällisiä ja toiset taas sitten selvästi väärässä ammatissa :D

Matkatoimistoista noin yleensä, onko kukaan lähiaikoina ollut Finnmatkojen järjestämällä matkalla, jossa ei opasta? Esim. kanarialle ja muutamiin muihin kohteisiin on tullut maininta että opas tekstiviestein/s-postitse tavoitettavissa... Hinta kuitenkin korkeampi kuin ns. omatoimimatka?

Tjäreborg lentää kohteesta riippuen Thomas Cook Airlinesilla tai Finskillä - joskus on ollut muitakin lentoyhtiöitä, mutta ei taida enää olla. Riippuu siis täysin kohteesta. Lentoyhtiöt eri kohteisiin selviää kyllä helposti Tjäreborgin nettisivuilta.

Yhteistyössä