Kuvia mulla ei nyt VIELÄ valitettavasti ole, sillä kameran akun laturi muuton jäljiltä hukassa.
Huuto.netissä mulla ei ole tunnusta, joten siksi en laita näitä huutispinoon esille.
Myytävänä siis:
* VERO MODA harmaat liituraitahousut (raidat valkoisella), koko 34
- yhden kerran käytetyt
* ONLY Suomi -t-paita, valkoinen, hihansuissa ja kauluksessa siniset "reunat", edessä lukee sinisellä SUOMI ja takana suomenlippu (koko S)
- kerran käytetty
* Ulkomailta ostetut vaaleansiniset farkut voimakkailla kulutuksilla ja strassisomisteilla, koko M
- vähän käytetyt
* H&M Vaaleanruskea paita, hihansuissa nauhat eli hihat hieman "pussimaiset", koko 36-38
- vähän käytetty
* ELLOS Candypink hihaton, pitkä ja hieman löysä huppari, iso tasku alhaalla edessä, koko 34/36
- KÄYTTÄMÄTÖN!
* LINK pitkä musta-hopearaitainen toppi, koko XS (isohkon mallinen)
- KÄYTTÄMÄTÖN!
* Ulkomailta ostettu (merkkiä en tiedä/muista) oliivinvihreä neule, avara kaula-aukko ja pieni koru edessä olevassa neuleen "nauhassa", nukkaa, koko S
- käytetty jonkin verran, nukkaantunut herkästi
>>>>>>>>>> LAITA YV:TÄ JOS KIINNOSTUIT!!!!>>>>>>>>>>>>>>>>>
Vaatteet pitäisi saada tämän viikon aikana myytyä, eli mahdollisimman pian pois!!
Koko paketti 37e + postikulut!!!
Huuto.netissä mulla ei ole tunnusta, joten siksi en laita näitä huutispinoon esille.
Myytävänä siis:
* VERO MODA harmaat liituraitahousut (raidat valkoisella), koko 34
- yhden kerran käytetyt
* ONLY Suomi -t-paita, valkoinen, hihansuissa ja kauluksessa siniset "reunat", edessä lukee sinisellä SUOMI ja takana suomenlippu (koko S)
- kerran käytetty
* Ulkomailta ostetut vaaleansiniset farkut voimakkailla kulutuksilla ja strassisomisteilla, koko M
- vähän käytetyt
* H&M Vaaleanruskea paita, hihansuissa nauhat eli hihat hieman "pussimaiset", koko 36-38
- vähän käytetty
* ELLOS Candypink hihaton, pitkä ja hieman löysä huppari, iso tasku alhaalla edessä, koko 34/36
- KÄYTTÄMÄTÖN!
* LINK pitkä musta-hopearaitainen toppi, koko XS (isohkon mallinen)
- KÄYTTÄMÄTÖN!
* Ulkomailta ostettu (merkkiä en tiedä/muista) oliivinvihreä neule, avara kaula-aukko ja pieni koru edessä olevassa neuleen "nauhassa", nukkaa, koko S
- käytetty jonkin verran, nukkaantunut herkästi
>>>>>>>>>> LAITA YV:TÄ JOS KIINNOSTUIT!!!!>>>>>>>>>>>>>>>>>
Vaatteet pitäisi saada tämän viikon aikana myytyä, eli mahdollisimman pian pois!!
Koko paketti 37e + postikulut!!!