Huom!! *Keskenmenon jälkeen raskautuneet*

Hei!!:wave:

Voisiko joku ystävällisesti vastailla kysymyksiini-Kiitos kaunis jo edeltä!!:flower:


*Ovatko raskausoireet olleet uudessa raskaudessa samanlaisia, kuin kesken menneessä raskaudessa??

*Ovatko r-oireet oireet tulleet samoihin aikoihin kiertoa?

*Testailitko plussan samaan aikaan kiertoa?..(kp/dpo)?


Aurinkoisia kevätpäiviä toivottelen kaikille teille!!!
 
Ei se mun haamu voi olla plussaa ku ny mulla on vasta dpo 7 , toi dpo9 oli viime raskaudessa ku testailin ja silloin oli kans haamu siitä vasta viikonpäästä näytti kunnolla eli dpo 15... Lääkäri sanoi että ei pitäis testien vielä viikko oviksesta näyttää mitään. Joten testailehan vähä myöhemmin. Tuliko sulle mitään siihen testiin ja minkä testin teit?
 
Ok, asia selkkis =) ..ei tullu mitään, ei eds viivanpaikkaa-Pläääh:p..ennen keskenmenoa testasin selkeän plussan dpo12..olisi näyttänyt varmaan plussaa jo dpo10..

Testailut jatkuu la-ma ja jos ei mitään, odottelen tuonne torstaille, jolloin uskon oletetun vuodon alkavan-nämähän olisi eka menkat km:n jälkeen sitten.

Apteekin oma r-testi on sellainen, että se näyttää yleensä raskauden jo do10..näin valmistaja kertoilee..

Toivon siulle viivan vahvistumista!!!:wave::heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen x5:
Ei se mun haamu voi olla plussaa ku ny mulla on vasta dpo 7 , toi dpo9 oli viime raskaudessa ku testailin ja silloin oli kans haamu siitä vasta viikonpäästä näytti kunnolla eli dpo 15... Lääkäri sanoi että ei pitäis testien vielä viikko oviksesta näyttää mitään. Joten testailehan vähä myöhemmin. Tuliko sulle mitään siihen testiin ja minkä testin teit?
En tiedä kuuluuko tää nyt kauheesti asiaan, mut ite plussasin n. dpo 8 ;)
 
Hei Lara-!!:wave: ..sie plussasithin huippu toooosiii aikaiseen ;)..ytyä on siun hcg :D ..miten siun masu on kasvanut?..olen käynyt välillä kurkkimassa noita pinoja ja siulla huonoa oloa jossain vaiheessa pukannut, helpottaako se yhtään? :)
 
Mä sain tänään dpo8 kaksi viivaa prediktoirin herkkään testiin, ei siis mikään haamu viiva ja tuli jo muutamassa minuutissa. puolen tunnin kuluttua testi ikkunassa olikin kaksi viivaa eli yhteensä testissä 3 viivaa, tuleekohan sieltä kaksoset :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Hei Lara-!!:wave: ..sie plussasithin huippu toooosiii aikaiseen ;)..ytyä on siun hcg :D ..miten siun masu on kasvanut?..olen käynyt välillä kurkkimassa noita pinoja ja siulla huonoa oloa jossain vaiheessa pukannut, helpottaako se yhtään? :)
Ultrassa 8+ sain kolme päivää lisää raskauden kestoon, mut oon aika varma et seuraavas taas tippuu.. että toi dpo voi olla hitusen enempi ehkä.
Rv5+ mulla oli hCG 28713, että aika tujusti sitä on ollu :D

Paha olo on melkein hävinny ja jo muutaman päivän ollu ihan hyvä olo :)
Masu on jo vähän kasvanu, odotan vaan, että katoais toi turvotus niin näkyis paremmin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen x5:
Mä sain tänään dpo8 kaksi viivaa prediktoirin herkkään testiin, ei siis mikään haamu viiva ja tuli jo muutamassa minuutissa. puolen tunnin kuluttua testi ikkunassa olikin kaksi viivaa eli yhteensä testissä 3 viivaa, tuleekohan sieltä kaksoset :LOL:
Ohhoh, mites se on mahollista? :O
Toivotaan, että olet kumminkin raskaana, vaikka sitten tuplasti ;)

Lara- ja nallekarkki rv10+5
 
En luota enään mihinkään testiin ku kaikki näyttää erilailla, toi on kyllä paras toi 3 viivaa yhteensä...
Mahaa polttaa melkein kokoajan, ei edes ennen menkkoja näin kovaa polttoo, kuitenkin tuntuu että menkat alkaa kp20, voihan toi hormoonitoiminta olla noista km:sta sekaisin.. No meillä on vielä aikaa yrittää lasta jos nyt ei tärpännyt...Ja onhan tässä 4 hoidettavaa kotona, nuorin tosiaan 2,5 vuotta ja nyt saa onneksi nukkua hyvät yöunet, ku jäi tutit ja pullot pois eikä huuda niitä enää yöllä...joten mä nautin nyt omasta ajasta jota jää enemmän ku sitte ku on vauva..asioissa on aina joitain positiivisia puoliakin. Tietysti ymmärrän myös teitä kaikkia joilla ei ole lapsia, se on vaikeaa. Mun miehellä ei oo yhtään omaa ja on se harmi kun ei olla hänelle onnistuttu saamaan lasta..JOten haleja ja voimia kaikille
 
joo,ei tässä ole mitään vauvapaniikkia, nyt heti tänne asennetta ei oo. Mutta ärsyttää noi testit....tänään taas tein prediktorin 12,5 herkkyys, niin kaksi selkeää viivaa, alle sen 5 min, jotan uskon tähän koska menkkoihin ois se 4 päivää ehkä ja dpo11 niin nyt olisi ehkä eka mahis että näkyisi testissä ja noi ovis testit vahvistuu päiväpäivältä, mutta odotellaan. käyn tänään noitten testien kaa gynellä jos sais sen veritestin ja ultran, jos onkin jokin häiriö meneillään. Kuulin myös teorian että kiinnittymisen aikaan voi tulla hetkellinen hcg piikki jolloin testi voi näyttää posia vaikka siitä päivän päästä ei näyttäis...nää on näitä juttuja...
 
Onnellinenx5 testaappa apteekin omalla testillä, se on sillä tapaa "asetettu" että näyttäisi raskauden jo dpo10!!(miulla näytti dpo12)..miksi testata predictorilla jos se näyttää viivoja, joihin ei voi luottaa??.. kun alkio vain HIPAISEEKIN kohdunseinää hetken, alkaa HCG:tä erittymään ja se saattaa näkyä testissä juuri tuollaisena hailuina viivana, joka ei sitten enää kierron lopulla vahvistu vaan vuoto alkaa..ns. "kemiallinen raskaus"..tämä fakta tietoa, ei "huuhaata" ;)
 
durasel Kannattaa laitella tuo kyselysi vaikka tuonne "keskenmenon jälkeen kuumeilevat" puolelle!!..siellä paremmin noita vastaajia.:wave:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1653911

..ja jos kroppa ei ole valmis, ei raskauskaan mitä varmemmin ala..
 

Yhteistyössä