HUOM HUOM HUOM Blue-nimimerkistä!

Poistin Blue-nimimerkkini vähän aikaa sitten tarkoituksenani kokonaan poistua palstalta. Nyt kun tulin katsomaan onko se jo poistunut niin huomasin että joku on rekisteröinyt sen samantien uudelleen.

Aktivoin nyt vanhan nimimerkkini uudelleen jotta voin vähän seurata mitä sillä nimimerkillä touhutaan ja jotta voin tarvittaessa korjata väärinkäsityksiä jos niitä tulee ilmenemään tuon nimimerkin osalta.

T. Entinen Blue, nykyinen Nerys
 
[QUOTE="minäminä";30303502]Voi luoja. Luuletko sä, että oikeesti ketään kiinnostaa? Luuletko sä, että kaikki tuntee ja muistaa sut täällä ja nyt kun joku muu kirjoittelee "sun" nimimerkillä niin ihmiset on ihan ihmeissään?[/QUOTE]

Kyllä varmasti löytyy JOKU, jota kiinnostaa.

En usko, että ap ajattelee, että KAIKKI tuntee ja KAIKKI muistaa, mutta että varmasti JOKU. Ja nyt sitten se JOKU on ihan, että WTF ja ihmettelee, että mitä hittoa Blue nyt sekoilee, jos sieltä siis jotain poikkeavaa tekstiä rupeaa ilmestymään.

Joten mun mielestäni tällainen aloitus on ihan ok. Enkä ymmärrä, mitä se kenenkään napaa voi millään muotoa kaivella. Mutta näemmä se sen silti tekee. Hassua.
 
[QUOTE="minäminä";30303502]Voi luoja. Luuletko sä, että oikeesti ketään kiinnostaa? Luuletko sä, että kaikki tuntee ja muistaa sut täällä ja nyt kun joku muu kirjoittelee "sun" nimimerkillä niin ihmiset on ihan ihmeissään?[/QUOTE]

En luule että ketään kiinnostaa. Ihan vain tein tämän aloituksen jotta sain sen talletettua. Ei tarvitse reagoida sen kummemmin tähän aloitukseen.
 
iu
Ihan kummallista asennetta taas. Mun mielestä on oikein asiallista ilmoitella jos tämmöinen tilanne tulee, koska esim. mä olen kyllä lukenut aiemman Bluen kommentteja, ja nikin omistajan vaihtuminen on ihan kiva tietää.

Jos ei kiinnosta niin mitä varten tarvii edes avata keskustelua saati sitten kommentoida? Menkää hei ulos reippailemaan, jos noin kovasti nipistää otsalohkosta. Raitis ilma, parempi mieli?
 
mhh
Ihan kummallista asennetta taas. Mun mielestä on oikein asiallista ilmoitella jos tämmöinen tilanne tulee, koska esim. mä olen kyllä lukenut aiemman Bluen kommentteja, ja nikin omistajan vaihtuminen on ihan kiva tietää.

Jos ei kiinnosta niin mitä varten tarvii edes avata keskustelua saati sitten kommentoida? Menkää hei ulos reippailemaan, jos noin kovasti nipistää otsalohkosta. Raitis ilma, parempi mieli?
Aivan! Ihan hyvä tietää, Blue on mulle ainakin hyvin tuttu nikki. Enkä kyllä ihmettele epäluuloisuutta ottaen huomioon Bluen osakseen saaman perskärpästelyn.
Hyvä että asia selvisi. Eikä se toisen käyttäjän vika ole, että vanhoja nikkejä voi toiset rekisteröidä. Älä suotta vedä hernettä nenään Joeline. Olishan se sullekin ärsyttävää, jos sua luultais toiseksi, eikö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30303622:
Ei helvetti! NYT olen nähnyt kaiken palstalla. Että joku pitää itseään erikoisena. Huvittavaa.
??? Etkö sä sitten ole erikoinen?

Mä olen. Ja ihan saa*anan erikoinen muuten olenkin. En ole normaali, vaan erilainen ja erikoinen. Tosin kuka meistä muka on normaali...tai tavallinen. Mikä edes on normaali tai tavallinen?

Mä olen ihan erikoisen hyvä ärsyyntymään. Ja mä olen ihan erikoisen hyvä leppymään. Olen myös ihan erikoisen sitä, tätä ja tota.

Ja musta on ihan erikoisen hassua, jos kaikki kokee olevansa tavallisia ja normaaleja. Ne kaikki kun on mun mielestäni väärässä. Ja mä siis olen ihan erityisen oikeassa ;)
 
"Memma"
Heh, olen palstaillut vuosikausia, mutta kyseinen Blue nimimerkki ei ole jäänyt mitenkään mieleen! Olisin sinisen ysvätänä voinut itsekin rekisteröidä "vahongossa, jonkun toisen vanhan" nimimerkin tietämättäni, että entinen omistaja vetää herneen nenään ja on kehitellyt iselleen siitä pakkomielteen/salaliittoteorian.
 
"kkkk"
Poistin Blue-nimimerkkini vähän aikaa sitten tarkoituksenani kokonaan poistua palstalta. Nyt kun tulin katsomaan onko se jo poistunut niin huomasin että joku on rekisteröinyt sen samantien uudelleen.

Aktivoin nyt vanhan nimimerkkini uudelleen jotta voin vähän seurata mitä sillä nimimerkillä touhutaan ja jotta voin tarvittaessa korjata väärinkäsityksiä jos niitä tulee ilmenemään tuon nimimerkin osalta.

T. Entinen Blue, nykyinen Nerys
...Vain elämää,ei sen enempää...
 
"Blue"
Ai voi kauheeta, hyvä kun sä, entinen Blue, jota kukaan ei irl tunne, huolehdit siitä että voit käydä tarkistamassa että mitä sun vanhalla nikilläs täällä oikein touhutaan!!! Uuh hyvä juttu!
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
ei ymmärrä
Minä kyllä hyvin muistan nikin Blue ja juuri päivä pari sitten mietin, että onkohan lopettanut. Olisin ilman muuta ajatellut uutta Blue-nikillä kirjoittavaa vanhaksi palstatutuksi. Mutta varmaan olisin huomannut vähitellen, että kyse on eri henkilöstä.
 

Yhteistyössä