huolissaan parisuhteesta =( onko muilla tällästä ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitikkä ja vaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitikkä ja vaimoke

Vieras
Eli ollaan saatu lapsi reilu puoli vuotta sitten... On halut ollu hukassa sen jälkeen eikä jaksa toisen läheisyyttäkään oikein milloinkaan.. :( minä siis...

Rakastan miestäni yli kaiken ja haluan olla hänen kanssaan..

Oon kuitenkin huolissani että onko tää normaalia? Onko muilla ollut tällänen fiilis kun synnytyksestäkin on jo noin kauan? :(

joo...synnytyksestä sunnuntaina vuosi. Kun lapsen saa vaik nukkuu illal nii mielummin vietän omaa aikaa ku nyhjään miehen kaa vaik sitä rakastanki... Välillä sitte koittaa muistaa antaa sitä läheisyyttä enemmän.

No eiköhän tuo ole kuule ihan normaalia. Jollain halut palaavat heti synnytyksen jälkeen, joillain menee kauemmin.
Yövalvomiset ja suunnaton väsymys on aika hyvä halujen tappaja.

:wave: täällä yks. Synnytyksestä 8 kk ja todellakin miestäni rakastan. Läheisyydenhalu ja kaipuu on vähän vaihtelevaa ja välillä tuntuu, etten kaipaisi läheisyyttä ollenkaan. Just tänä aamuna mietin, että enpä ihan heti olisi uskonut, että minä olen se osapuoli meidän parisuhteessa, joka EI halua läheisyyttä. Toki joskus on mukava saada hali ja pusukin, ei siinä, mutta jatkuva lähellä oleminen lähinnä ahdistaa..

Eka vuosi synnytyksen jälkeen on raskas ja rankka. Molemmat (äiti ja isä ) kasvavat vanhempina, ja parisuhde joutuu koville kun talossa onkin pieni joka määrää tahdin. Mutta tsemppiä kovasti, uskon että helpottaa pikkuhiljaa kun vauva kasvaa, alkaa nukkumaan ja leikkimään, tulee itsenäisemmäksi jne. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja äitikkä ja vaimoke:
Eli ollaan saatu lapsi reilu puoli vuotta sitten... On halut ollu hukassa sen jälkeen eikä jaksa toisen läheisyyttäkään oikein milloinkaan.. :( minä siis...

Rakastan miestäni yli kaiken ja haluan olla hänen kanssaan..

Oon kuitenkin huolissani että onko tää normaalia? Onko muilla ollut tällänen fiilis kun synnytyksestäkin on jo noin kauan? :(

On normaalia!

Mietin ihan samaa kun mies vaan ällötti. Ei ällötä enää.

Tsemppiä ja antakaa vaan aikaa, älkää ressatko!

on varmasti normaalia ja paljonhan siitä varoiteltiin jo neuvolan oppaissa sun muissa.
Itselläni oli vähän päinvastoin, oli ihana kun pääsi takaisin omiin mittoihin, farkkuihin ja muutenkin näyttämään ihmiseltä, teki mieli myös hakea miehen huomiota ja seksi alkoi kiinnostamaan. En kyllä ihmettele jos on vaikeuksia palata normaaliin. Minua pelotti aika kauan että seksi sattuu kivuliaan synnytyksen vuoksi.

Työ ootta nyt perhe :heart: Aikansa ottaa kun totutte elämänmuutokseen. Eka vuosi on kuitenkin niiiiiiin lyhyt aika ihmiselämässä, antakaa suhteellekin aikaa sopeutua.

Yhteistyössä