Huolia. Turhia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muori

Vieras
Olen raskaana viikolla 16 ja odotan kuudetta lastamme. Raskaus on erittäin toivottu ja vauvakuume on kova. Aina aiemmin olen jotenkin sisäistänyt tämän asian nopeasti ja olen osannut nauttia raskaudesta jo alusta asti...mutta nyt en osaa! Mikä minulla on?
En edes usko, että olen raskaana, vaikka kahdesti olen ultrassakin käynyt ja kaikki on ollut erittäin ok ja vauva siellä kovasti meille vilkutellut...
Ultran yhteydessä olen aina liikuttunut ja saanut pyyhkiä silmäkulmia, mutta pian sen on taas jotenkin unohtanut, vaikka kuinka pysähdyn miettimään mitä ihanaa mahassani on ja kuinka olen siinä tilassa, missä kovasti haluankin olla! En vain oikeen tajua tätä!! Johtuuko se siitä, ettei vielä tunne potkuja ja on siksi vaikea käsittää vai mistä tämä johtuu...?
Mielelläni tajuaisin asian ja nauttisin täysillä, on vaan hyvin epätodellinen olo ja jotenkin pelkään, että tämä menee vielä kesken...etten "uskalla nauttia" tai jotain sellaista. Mahakin on vielä niin pieni, että väliin tuntuu "ettei siellä kyllä mitään ole", vaikka kohdunpohja on jo navan korkeudella.