Huoli pienestä pojasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ansu-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ansu-78

Vieras
Tossa kadonnut-ketjussa jo mainitsinkin aiheesta...
Olin tulossa kaverin luota kun yhtäkkiä vastaan juoksee pieni (n.4v ) poika ilman ulkovaatteita. Kävin kääntymäs ympäri ja kun ehdin paikalle niin oli pysähtyny pari muutakin autoa. Poika-reppana tossut jalassa ja college-puku päällä ihan hädissään. Soitin poliisit jotka tulikin paikalle tosi nopeesti. Ei meinannut millään rauhottua eikä kertoa nimeään ym tietoja. Loppujen lopuks rauhotuttuaan kerto nimensä ja lähti poliisien matkaan kattoo et josko osais näyttää missä asuu tai jos hätäkeskukseen tulis ilmotus kadonneesta lapsesta et pääsevät viemään kotiin. Reppana oli ihan kylmissään. No, poliisien kyydissä on lämpimässä ja turvassa mut mulla silti huoli et mitä niin pieni tekee ulkona yksin kun lähellä viel iso tie mis menee tosi paljon rekkoja. Ja kuin ei ollu tullu mitään ilmotusta hätäkeskukseen... tietty äiti ei välttämättä oo heti huomannut tms mut toivon vaan et kun poika kotiin pääsee (tai toivottavasti päässyt jo! ) niin kotona on kaikki hyvin. Nykyään kun saa lukee kaikkia ikäviä juttuja lehdistä ja mä kun vielä oon semmonen luonne et mietin välillä vähä turhankin paljon.

Onkohan lapsi päässyt kotiin :'( Minä pelkään aina, kun suihkuun menee, et jos noi tekee kepposen ja häipyy... On kyllä aina ovi auki niin et kuulen, mutta ei ikinä voi tietää! :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja santtuli:
Jos oli tossut jalassa niin varmaankin päiväkodista?? karannut? Tuli vaan mieleen..

Mulle tuli myös sama mieleen, harvemmin kotona lapset tossuja pitää..

Kyllä meillä välillä lapset pitävät.

Niin meilläkin. Ja ompa noilla lapsukaisilla välillä jalassa millon mitkäkin "vielä liian isot oikeeseen käyttöön" kengätkin kotona. Äitiinsä tulleita, kun tykkäävät leikkiä vaatteilla ja vaihdella niitä usein :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Onkohan lapsi päässyt kotiin :'( Minä pelkään aina, kun suihkuun menee, et jos noi tekee kepposen ja häipyy... On kyllä aina ovi auki niin et kuulen, mutta ei ikinä voi tietää! :/

Laitapa ulko-ovi takalukkoon

Ei meillä ainakaan saa.

Yhteistyössä