Alkuperäinen kirjoittaja björn:Onneksi siat eivät osaa lentää.
Eh eh eh, se tarttuu pisaratartuntana ihmisestä toiseen. Sulla on kyllä järkeviä kommentteja, yrität olla niiiin hauska...Alkuperäinen kirjoittaja björn:Onneksi siat eivät osaa lentää.
Tartuntojen estäminen silti hiukan helpompaa, kun ihmisiä voi kieltää matkustamasta, mutta lintuja on hiukan vaikea estää lentelemästä maasta toiseen.Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Onneksi siat eivät osaa lentää.
eivät osaa lentää.Mutta tartunta voi tulla tänne ihmisten välityksellä.
Mikä sua vaivaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eh eh eh, se tarttuu pisaratartuntana ihmisestä toiseen. Sulla on kyllä järkeviä kommentteja, yrität olla niiiin hauska...Alkuperäinen kirjoittaja björn:Onneksi siat eivät osaa lentää.
Ei kai missään ole kiellettykään syömästä sikaa?Alkuperäinen kirjoittaja mummimamma:Ei huoleta, ja ostan ja syödään sikaa edelleen.
Jatkuvasti on jotain tautia liikkeellä ja uusia tulee sitä mukaan, kun entiset kohut laantuu.
Ikäviähän nuo taudit ja virukset ovat, mutta kun en niille mitään voi ja estääkään en voi.
Itse en edes matkustele, muualla kuin täällä kotimaassa, joten jos on tauti tullakseen, niin se tulee teinpä mitä tahansa.
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/04/866247Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Siis MIKÄ? mä olen taas ihan pois kartalta...
No et sinäkään ihan kartalla ole.... huokaus.Alkuperäinen kirjoittaja siis mitä??:Joko se tarttuu ihmisestä toiseen?? A-pu-va!!
Alkuperäinen kirjoittaja viera:Ei kai missään ole kiellettykään syömästä sikaa?Alkuperäinen kirjoittaja mummimamma:Ei huoleta, ja ostan ja syödään sikaa edelleen.
Jatkuvasti on jotain tautia liikkeellä ja uusia tulee sitä mukaan, kun entiset kohut laantuu.
Ikäviähän nuo taudit ja virukset ovat, mutta kun en niille mitään voi ja estääkään en voi.
Itse en edes matkustele, muualla kuin täällä kotimaassa, joten jos on tauti tullakseen, niin se tulee teinpä mitä tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No et sinäkään ihan kartalla ole.... huokaus.Alkuperäinen kirjoittaja siis mitä??:Joko se tarttuu ihmisestä toiseen?? A-pu-va!!
Jep. Lisää manipulaatiota vaan ruokiin ja tuotantoelukoihin, ties minkä syöttämistä niille rehun muodossa yms.Alkuperäinen kirjoittaja Honey:me ihmiset ollaan tää aikaansaatu jatkuvasti tulee uusiakin tauteja,ja me ollaan aika voimattomia niiden edessä. toki voidaan varautua ja hoitaa muttei voida estää niitä tulemasta.
No tavallista influenssaahan on ollut iät ja ajat Sikainfluenssa on vasta kehittynyt ja siksi vaarallinen, ei tiedetä siitä paljon mitään!Alkuperäinen kirjoittaja myy:Ei huoleta. Tavalliseen influenssaan kuolee hitosti paljon enemmän porukkaa vuodessa.