Huolettaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joxu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Joxu

Aktiivinen jäsen
28.07.2009
4 647
0
36
Nyt menossa rv 22 ja oon ruvennu miettii et mitä ihmettä on tapahtunu kun viime viikolla oli aika monta päivää et tunsin noita vauvan liikkeitä ja potkuja ja oli vieläpä ihan selviä. Mut loppuviikosta ei sit tuntunu enää liikkeitä. On tuntunu jotai ihan hentoo josta en sit oo ihan varma ollu et onko liikkeitä vai ei. Rakenneultra oli 12.11 ja vauvalla oli kaikki hyvin ja oli kehittyny niinkun pitääki. Mut silti on kauhu kuvat hiipiny mun mieleen nyt kun ei oikei niin paljon noita liikkeitä tunnnu. Mulla on istukka etuseinässä ja tiedän et vaimentaa aika paljon noita liikkeitä, mutta silti huolettaa et onko toi pikkunen enää kunnossa :( . Neuvolaki ois ollu 24 päivä, mut hiton rokotusten takia sitä jouduttiin siirtää 30 päivään. Aattelin et soitan huomenna sinne kun alkaa olla niin helvetillinen paniikki et oks tolla pikku neidillä tua mahassa kaikki hyvin.

Vois jotenkin ajatella, että kun vauva on kasvanut niin liikkeet tuntuu erilailla ja eri kohtiin ja voi nyt sitten tuo istukka vaikuttaa erilailla ja mites se istukka muuten? Eikös sekin kasva koko ajan vai miten on? Tietääkö joku tarkemmin?
Ymmärrän kyllä sinua hyvin, mullakin menossa rv 22+5 ja välillä oon ollut muutamana päivänä ihan hermona kun liikkeitä tuntunut vain vähän. Siis ollut muutaman kerran yks tämmönen päivä välissä, mutta mulla tuo istukka takaseinällä että ei voi verrata suoraan potkujen tuntemista. Tsemppiä sinulle, varmasti kaikki on hyvin!

Käy vaan tarkastuttamassa jos kerran huolettaa.:) Mulla ollut molemmat raskaudet tarkassa seurannassa ekan jälkeen kun eka syntyi niin etuajassa. Ja pikkasenkin jos mua joku huolestutti tai tuntui ettei liiku normaalisti niin kävin neuvolassa tai äitiyspolilla. Ja koskaan ei sanottu että miksi tänne tulet. Aina olin tervetullut.:)

Pakko soittaa huomenna neuvolaan, en saa muuten mielen rauhaa. En tiä yhtään tosta istukasta et kasvaako se vielä. Ensimmäistä lasta ootan niin kaikki on vielä niin uutta. Toivottavasti tonne neuvolaan pääsis kuuntelee noit sydänääniä nii ainaki sais tietää onko tolla pikkusella kaikki hyvin. Kiitos teille vastauksista ja rohkasusta, ehkä panikoin turhasta mutta kun ei voi olla koskaan varma :) .

Mulla oli just noilla viikoilla vauva välillä montakin päivää ihan hiljaa, ilmeisesti se vielä silloin mahtuu liikuskelemaan niin huomamatta siellä masussa.. Elä huolehdi liikaa, ja tietysti voi varalta käydäå sydänääniä kuuntelemassa!

Soitan huomenna neuvolaan josko sinne pääsis sit samantien kuunteluttaa niitä sydänääniä, helpottais kylläkin aika paljon tätä olo tilaa kun sais tietää onko kaikki hyvin tolla meijän pikku neidillä. Kai se vaan on sit kääntyneenä tonne selkärankaan päin ja potkii sinne.

Yhteistyössä