Huolestuttaa sikiön liikkeet rv 35 :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Mun vauva vaan möyryää rauhallisesti ja hitaasti, toiset taas kirjoittaa että niiden vauvat tärisee ja potkii koko ajan niin että maha heiluu. onkohan mun vauvassa jotain vikaa kun se ei monota mua kunnolla vaan tosi vähän möyryää? kyllä niitä liikkeitä tulee se minimimäärä, mutta ne on semmoista muljuamista vain (peppu nousee koholle tms. tai kädet huitoo alhaalla vähän). lisäksi mun sf-mitta on kasvanut vain 2 senttiä kuukaudessa, onkohan sekään normaalia? terkka ei sanonut mitään, aiemmin kun tuo meni ihan yläkäyrällä, nyt kasvu melkein loppunut.

Mitä lähemmäs synnytys tulee niin sitä vähemmän sikiö liikkuu, koska tila alkaa olla lopussa. Miulla tuntu loppuraskaudessa vaan työntöjä ja venyttelyä. En usko, että siun vauvalla on mitään hätää :hug: 2cm sf-mitassa kuukaudessa kuulostaa miusta ihan normaalilta. Ja siinäkin on virhemarginaalikin niin suuri, etten sen varaan laskisi.

Jokaiset lapsukaiset ovat niin yksilöllisiä, että eiköhän tuo ole ihan normaalia. Oma vauvelini potki niin että kyljissä ruskas, ja tuota aikoinaan ite ihmetellessäni oma äitini kolme tytärtä maailmaan saattaneena sanoi, että kaikki me olimme niin erilaisia masuaikana. Minä olin ollut kovin liikkumaan ja potkimaan kun taas nuorimmainen oli hyvin "laiska" liikkumaan. Sai kuulema välillä miettiä, että ollaankos siellä enää edes hengissä...