huoh

  • Viestiketjun aloittaja pieleen taisi mennä
  • Ensimmäinen viesti
pieleen taisi mennä
kaksi viikkoa alkion siirrosta ja testi näyttää tyylipuhdasta negaa ja kirkasta verta tiputtaa alapää. että voi tuntua taas kerran pahalta.

olis ihan eri asia, jos ei tietäis, että matkalainen on ollut kyydissä. jos olis "normisti" yrittänyt raskautta, niin en usko että mulla tämä pettymyksen tunne olis niin älyttömän suuri...nyt olen tiennyt olevani "raskaana", joten siksi tämä taas tuntuu niin mielettömän pahalta.

olen kuullut tarinoita, että "joo, mulla pissatesti näytti negaa ja verta tuli, mutta silti toinen alkioista on jatkanut kasvuaan ja veritesti oli positiivinen".... enpä oikein jaksa itseni kohdalla uskoa tähän. mahaa koskee jokseenkin ikävästi ja päänsärky on just sellaista vatsassa asti kuvottavaa, niinkuin aina ennen menkkoja.

on tää ihan ihmisten kiusaamista tämä lisääntyminen, kun siitä on tehty niin pirun vaikeaa. en jaksa aina ymmärtää, mietin, että mitä mä olen tehnyt niin pahaa tai väärin, että kaikki uudet ihmisenalut minussa kuolevat?????

onnea teille kaikille muille, toivottavasti teillä tärppää!!!
 
Voi,olen niin pahoillani sun puolestasi, ja tiedän, ettei maailmassa ole niin lohduttavia ja rohkaisevia sanoja, kuin juuri nyt kaipaisit ja tarvitsisit :hug:

En voi muuta, kuin halata ja lähettää sulle paljon voimia ja tsemppiä :hug: :hug:
 

Yhteistyössä