Huoh :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
On kuuma kyllä, en voi tehdä mitään ettei olisi pahaa oloa, kun painoa on tullut ja vkoja 26... Miten te muut pärjätte? Minun pakko lähteä vast illaksi töihin, parempi väsynenä kun pahasta olosta kärsiä. Ensimmäistä kerta joudun oleman raskana kesällä ja arvasin että hankala se voisi olla kun vielä töitä joutuu tekemään kuumassa varastossa. Onneksi enää 13 vkoa synnytykseen, ei paljon, mietin vain miten tämän kesän vielä kestän? ;D Hah, minä joka rakastan kesää, nyt inhoan tämä kuumuutta.

Täällä myös 26. viikko menossa ja kyllä kuumuus vetää voimat. Hiki on koko ajan, eikä mitään jaksaisi tehdä :/ töissä en sentään joudu käymään, kun on hoitovapaalla. Viilemmät ilmat on mun juttu. Tsemppiä loppupuoliskolle! :)

Täällä myös 26. viikko menossa ja kyllä kuumuus vetää voimat. Hiki on koko ajan, eikä mitään jaksaisi tehdä :/ töissä en sentään joudu käymään, kun on hoitovapaalla. Viilemmät ilmat on mun juttu. Tsemppiä loppupuoliskolle! :)

Kiitos :) Yritän jotenkin... toivottavasti pian ilta että edes töihin pääsen. Kun ei niin kuumassa voi tehdä mitään tai en tiedä mitä pitäisi tehdä että jaksan.

Mielenkiintoista että joka kerta kun teen aloitus vaikka niin kuin nyt pahasta olosta/ kuumudesta, niin löytyy joku kenen mielestä mun miehen pitäisi jo jättää minut, pitäisi asua Älvärissä, rahat loppu, lapsia ei saa tehdä, jopa masentunut olen ja pakkomielinen ja lista jatkuu :confused:. Kerrankin halua kuulla mistä tämä kaikkia oikein tulee jonkun mieleen kirjoittaa?

• Tykkää
Reactions: lettunen
Olet vuosia kertonut asioista. Ja kehunut miehesi rahoilla. Ja googlella loytyy parhaimmat palat. Oikeastiko aloittaja luulee ettei useat bannit ole ansaittuja.

No eikö sitten kannattaa lukea ne parhaimmat palat suoraan googlesta eikä tehdä omia johtopäätöksiä? :) Kun en vain muista millään että olen sanonut että miehen pitäisi jättää minut tai hän jotain rahoittaa, en tiedä edes mitä rahoittaa ja mitä yks harmaa tarkoitti, näköjään viesti on poistettu. En myöskään muista että olen sanonut että Äväriin muutan ja vaikka muutan onko ko talossa joku vika? Yli puolet tekee ko taloja ja silti haukkuvat? Sama kun Ikeassa melkein jokainen on käynyt ja varmasti kotona löytyy edes jotain Ikeasta, silti hyi hyi mikä kauppa. Häh, mun yks lempi kaupoista, ehkä syy kun samasta materiaalista krääsä joka on halvempi ja missä edes vaihtoehtoja on.

Viimeksi muokattu:
Mielenkiintoista että joka kerta kun teen aloitus vaikka niin kuin nyt pahasta olosta/ kuumudesta, niin löytyy joku kenen mielestä mun miehen pitäisi jo jättää minut, pitäisi asua Älvärissä, rahat loppu, lapsia ei saa tehdä, jopa masentunut olen ja pakkomielinen ja lista jatkuu :confused:. Kerrankin halua kuulla mistä tämä kaikkia oikein tulee jonkun mieleen kirjoittaa?

Eihän täs ketjus ollu tollasia viestejä. Vai onko niitä poistettu?

*Joo, siis oli poistettu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla toinen kerta kun kesällä olen viimeisilläni. Tuskaa on, mutta yhtä tuskaa olisi, vaikka ei raskaana olisikaan :D

Itse teen niin, että teen työt sitten kun huvittaa ja pystyy. Meillä on onneksi viileää sisällä, mutta pitäisi tuonne ulos mennä myös jotta saa hommat hoidettua. ENKÄ varmana mene. :D
Kaupassa käymme ja heti pian takasin kotiin viileään, teen ne hommat sitten illalla kun on viileää. Suosittelen samaa sullekkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;30071075:
Mulla toinen kerta kun kesällä olen viimeisilläni. Tuskaa on, mutta yhtä tuskaa olisi, vaikka ei raskaana olisikaan :D

Itse teen niin, että teen työt sitten kun huvittaa ja pystyy. Meillä on onneksi viileää sisällä, mutta pitäisi tuonne ulos mennä myös jotta saa hommat hoidettua. ENKÄ varmana mene. :D
Kaupassa käymme ja heti pian takasin kotiin viileään, teen ne hommat sitten illalla kun on viileää. Suosittelen samaa sullekkin :)

Juu illalla vain voinkin :D enää päivällä ei mitenkään, en tiedä miten jatkossa. Onneksi ensi viikolla alkaa kokoukset, se on paljon helpompaa kun jouduin olemaan viileässä melkein aina, sekä autossa että sisätiloissa. Meidän varasto on liian kuuma, se kaupan päälle vielä aurinkoinen. Olen mietinyt jo kaikenlaista tänään miten saan tehtyä hommia, mutta mikään muu ei auttaa kun illalla, kun voin suht hyvin eikä ole niin kuuma.

Pystyisitkö palkkaamaan sinne jonkun avuksi?

Olemme miettinnyt sen, mutta ei ainakaan vielä, koska 2 ihmistä jos tekee työt laskimme menee vain muutama tuntia päivässä vain pakkamiseen. Tänne on muutenkin hankala ajaa sekä paljon muutakin miks ei. Ei ainakaan nyt. Toiseen firmaan haemme työntekijöitä ja halukkaita jo jonkin verran, siihen ainakin apua tarvitsemme, kun se vie enemmän kuin vain muutama tuntia päivässä. Onneksi nyt 2 päivä mulla on vapaata tai vapaata hmm... kotona teen työt :). Niin ja unohdin sanoa että itsellä nyt menee varastossa ainakin aika paljon aika koska liian hankala on taas hoida työt kun niin kuuma sää. Onneksi pian on ilta ja pääsen taas hommiin. En voi kuvitella miten äidit pärjävät palkkatyönä jossain varastossa tai oikeasti varma missä tahansa, missä on nyt kuuma. En itse tykkää valittaa, mutta jopa jotain tähtiä pyörivät silmissä kuumuden ja raskauden takia :D

Yhteistyössä