Huoh... Tultiin just peijaksesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikachu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikachu

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 727
0
36
Likka sai jonkun hirveen allergisen reaktion ja sai naaman, kädet, rintakehän täyteen paiseita. Sellasii valkeita ja muu iho meni punaiseksi. Muutama oli jo eilen ja hävisivät ihan yhtä nopeasti kun olivat tulleet joten en pitänyt sitä minään...

Nokkosrokko se oli ja pahemmista päästä mitä voi olla. Nyt saatiin sit allergialääkkeet ja ei mitään tietoa mikä sen aiheutti. Onnex oli kamera mukana että saatiin kuvia kun ne tulee nopeasti ja häviää puolessa tunnissa ja vaihtaa vaan paikkaa.

Toi nokkosrokko on ihme juttu. Tulee ihan noin vain, häipyy tosta noin ja useimmiten ei hajuakaan mikä on reaktion syynä. Täyttä hepreaa koko oireilu!

Alkuperäinen kirjoittaja Muutaman kerran on koettu:
Toi nokkosrokko on ihme juttu. Tulee ihan noin vain, häipyy tosta noin ja useimmiten ei hajuakaan mikä on reaktion syynä. Täyttä hepreaa koko oireilu!

Olin mä joskus siitä kuullut mutta en tiennyt siitä mitään niin voin sanoa että säikähdin!

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Alkuperäinen kirjoittaja Muutaman kerran on koettu:

Olin mä joskus siitä kuullut mutta en tiennyt siitä mitään niin voin sanoa että säikähdin!

Taatusti säikähtää! Ekan nokkosrokkoni koin esikoista odottaessani ja soitin kiireesti neuvolantädille joka rauhoitteli. Omat lapseni ovat myös saaneet kokea tuon... ja minä kerran samana päivänä kun olin ollut permiksessä.

Yhteistyössä