Huoh... Poikani ja tyttöni väärät mieltymykset!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Poikani 8v. tykkää

-vaaleanpunaisista kauluspaidoista ja boksereista
-punaisista pillifarkuistaan
-leikkiä siskon 4v. kanssa nukeilla

Tyttöni 10v. tykkää

-mustasta ja sinisestä väristä
-pääkalloista
-niittivöistä
-sota/taistelupeleistä

Onko ihan normaalia, että menee äippäin nää mieltymykset? Mielestäni tytön pitäisi tykätä vaaleanpunaisesta ja siskon kanssa leikkimisestä ja pojan taas mustasta ja pääkalloista... Outoa ja näin sanoi muuten lasten isovanhemmatkin miehen puolelta. Oikein moittivat minua, että miten olen kasvattanut, kun on tollasiks tulleet nuo lapset. :/ Olen koittanut kaikkeni tytönkin kanssa ja pienestä pitäin on ostettu prinsessamekkoja yms. Nykyäänkin tarjoan pinkkejä vaatteita, mutta kun EI VAAN KIINNOSTA!!! Aina kinuu noita poikien osaston niittijuttuja ja joululahjaksi sotapelejä pleikkarille. :(

meillä on varmaan samanlainen tulevaisuus...

Tokaluokkalainen tyttö ei voi sietää pinkkiä, tykkää mustasta ja sinisestä. Leikkinä nyt harry Potter, jossa hän on Harry.

Eskari-poika taas tykkää punaisesta, aivan kaikki vaatteet pitäisi olla punaisia. Leikkii pikkueläimillä, pehmoilla, zhuzhu-petseillä... Tykkää askartelusta.

gnää... anna mummojen kauhistella! Kyllä se siitä.

Pojallani oli 4 vuotta täytettyään prinsessa kausi, leikki nukeilla, pukeutui siskon mekkoihin, väritti ainoastaan punaisella. Ihmiset kauhistelivat ja osa sanoikin että näin se suuntaus ilmenee lapsilla jo varhain. Tuota kesti noin puoli vuotta. Minä annoin leikkiä ja pukeutua, en nähnyt syytä miksi kieltää. Kerhoon ym. hän kuitenkin puki housut eikä halunnut lähteä sinne mekko päällä.

Nyt poika ei voi sietää sitä kun puhumme tuosta prinsessa kaudesta :D Eräs valokuva jossa poika on pukenut mekon päälleen ja kruunu päässä, niin onnellinen hymy kasvoillaan saa pojan melkein oksentamaan :D Hän kieltää että ei ole siinä kuvassa, vaan vanhemmat huijaa ;)

Yhteistyössä