huoh,pitäisi alkaa siivoomaan,mutta mistä mä alotan...

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
tuo vaatehuone on kun pommi ois räjähtänyt...tavraa siellä tavaraa täällä...siis ja se on kuin pommi olis räjähtäny oikeesti...mä en jaksa,mut mihin heivaan nuo tavarat jotka siellä ylimääräsenä lojuu...plaaah...

tarvisin jonkun sisustajan tänne...mulla ei tunnu olevan mitn,järjestyksentajua

Samoin. Tavaroita lattioilla sikinsokin, lattiat pitäisi myös imuroida ja pestä. Matto käydä tamppaamassa.
Keittiössä puhtaat astiat koneessa ja likaiset altaassa.
Pesutupa pitäisi varata ja lakanapyykkiä pestä.
Mistähän alkais..

Mun työjärjestys on yleensä et pyykki ja tiskikone päälle. Sit järjestelen huoneen kerrallaan kuntoon. Sillä ei niin väliä sit missä järjestyksessä ne menee. Sit välillä taas tiskiä ja pyykkiä ja lopuksi sit vessat ja imurointi ja luutuus.

Vaatehuoneen voi aloittaa et nostat aina osan kerraallaan huoneen puolelle ja lajittelet kolmeen osaan. Roskiin menevät, lahjoitettavat/kirpparille menevät ja ne mitä jää itelle.

Kuin mä myös, tai siis olen siivonnut viikonloppunakin vähän enemmän kuin viikko siivouksen verra, mutta tuo vaatehuone saa mut näkemään punaista - kun vain ajattelenkin sen siivousta - tai kuvittelen sinne meneväni... HUOH

[QUOTE="vieras";23692055]Mun työjärjestys on yleensä et pyykki ja tiskikone päälle. Sit järjestelen huoneen kerrallaan kuntoon. Sillä ei niin väliä sit missä järjestyksessä ne menee. Sit välillä taas tiskiä ja pyykkiä ja lopuksi sit vessat ja imurointi ja luutuus.

Vaatehuoneen voi aloittaa et nostat aina osan kerraallaan huoneen puolelle ja lajittelet kolmeen osaan. Roskiin menevät, lahjoitettavat/kirpparille menevät ja ne mitä jää itelle.[/QUOTE]

Näin mäkin teen.

Mut hei, vaatehuoneessa saa oven kiinni :) meil on vaatekomerot huoneissa, ja puhtaanpyykin kasoja siellä täällä odottamassa kaappiin pääsyä, ja useita epämääräisiä kasoja huoneissa jotka pitäis selvittää ja raivata :ashamed:

[QUOTE="vieras";23692095]Näin mäkin teen.

Mut hei, vaatehuoneessa saa oven kiinni :) meil on vaatekomerot huoneissa, ja puhtaanpyykin kasoja siellä täällä odottamassa kaappiin pääsyä, ja useita epämääräisiä kasoja huoneissa jotka pitäis selvittää ja raivata :ashamed:[/QUOTE]

Aloita yhdestä huoneesta. Mulla vaihtelee mistä kiinnostaa aloittaa. Joskus haluan ne näkyvimmät/oleskelutilat kuntoon. Joskus aloitan sieltä perimmäisen kamarin peränurkasta mitä aina vaan lykkää. JA kun saa jotain näkyvää aikaan se innostus lisääntyy sitä mukaan mitä enempi saa tehtyä.

Yhteistyössä