huoh,nyt on yksinäinen olo....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

teeri

Aktiivinen jäsen
30.12.2007
2 317
0
36
mulla on tosi paha mieli ja yksinäinen olo :(

olen viimeset 5 viikkoo yrittänyt saada mun kuopus hoitoon yheksi tai kaheksi yöksi.....mutta turhaan,kukaan sukulainen ei tahdo auttaa.

olen niin loppu ja uupunut ja tahtoisin viettää kahdenkeskeistä aikaa mun esikon kanssa.

kaikille jolle olen soittanut on sanonut että mielummin ottais esikon hoitoon,mutta kun itekkin haluisin välillä olla vaan esikon kanssa.....

MÄÄ EN ENÄÄN KESTÄ ENKÄ JAKSA TÄTÄ RUMBAA |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa kyllä aika kummalliseslta, että toinen pitää saada pois, että voi olla toisen kanssa. Voihan niiden kanssa olla yhtäaikaakin.
Missä mies on?

helevetti,ku oon molempien kanssa joka päivä samaa aikaan....
joo mies on auttanu pari tuntii sillo tällö,mutta työt vie menessään vielä puol vuotta eteenpäi kunnes silläkin helpottaa.
mun mielestä esikko on äitin keskipisteenä olemisen tarpeessa....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No meillä ei ole hoitajia tunniksikaan, ei kummallekaan, öistä puhumattakaan.

Ja ymmärrän tuon tarpeen saada olla joskus vain toisen kanssa. Aina sitä neuvotaan mutta mistä helve.tistä sen kaiken ajan ottaa, jos kukaan ei auta?

Itsellä valillä samoja "ongelmia" Kuopus nyt 2,8v ja on ihan muutamia kertoja ollut yökylässä, moni ottais mielummin vanhempaa poikaa kun on helpompi (6v )
Itse kanssa kaipaisin välillä aikaa esikoisen kanssa ja esikoinen aikaa vain mun kanssa. Edes omaa aikaa ei juurikaan ole tarjolla, harvoin otetaan molempia hoitoon..
Viime viikonloppuna oli pojat mummulassa ensimmäistä kertaa yhdessä, ihana juttu mutta toki itse olin sitten töissä, et se siitä omasta ajasta.

Itse ehdotan ( vaikka ei oo mulla toiminut ) mutta jos kysyt kuopusta edes muutamaksi tunniksi hoitoon, kyllä se esikoinen nauttii jo muutamasta tunnistakin äidin kanssa kahden.

Meillä kolme lasta, reilun kolmen vuoden sisällä syntyneet, eikä heistä kukaan ole ollut yökylässä/hoidossa niin, että olisi ollut "laatuaikaa" vain yhdelle. Olenkohan ymmärtänyt tämän perhe-elämän jotenkin väärin?? En kyllä usko yhdenkään meidän lapsista kärsineen siitä, että on joutunut jakamaan äidin sisarustensa kanssa.

Nukkuuhan tuo 10kk vielä päiväunia, eikö silloin voi olla esikoisen kanssa kahdestaan ja vaikka askarrella tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamitar:
Itsellä valillä samoja "ongelmia" Kuopus nyt 2,8v ja on ihan muutamia kertoja ollut yökylässä, moni ottais mielummin vanhempaa poikaa kun on helpompi (6v )
Itse kanssa kaipaisin välillä aikaa esikoisen kanssa ja esikoinen aikaa vain mun kanssa. Edes omaa aikaa ei juurikaan ole tarjolla, harvoin otetaan molempia hoitoon..
Viime viikonloppuna oli pojat mummulassa ensimmäistä kertaa yhdessä, ihana juttu mutta toki itse olin sitten töissä, et se siitä omasta ajasta.

Itse ehdotan ( vaikka ei oo mulla toiminut ) mutta jos kysyt kuopusta edes muutamaksi tunniksi hoitoon, kyllä se esikoinen nauttii jo muutamasta tunnistakin äidin kanssa kahden.

niinpä,meille riittäis uimahallireissu.....
sukulaiset asuu semmosenmatkan päässä ettei vitti parin tunnin takii viedä....

no,sama se.....jaksaa ken jaksaa,mut mä en jaksa :'( loppuunpalaminen uhkaa.

oon jopa kertonu tästä asiasta neuvolassa mutta eihä tuo täti mua usko....jostain syystä sillo ku mulla on paha olo ni mä oon TEKOPIRTEÄ,eli kaikki luule että mulla on kumminkin mielenterveys kohdallaan.....EN OIKEESTI TAHDO NYT JAKSAA.

Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitar:

niinpä,meille riittäis uimahallireissu.....
sukulaiset asuu semmosenmatkan päässä ettei vitti parin tunnin takii viedä....

no,sama se.....jaksaa ken jaksaa,mut mä en jaksa :'( loppuunpalaminen uhkaa.

oon jopa kertonu tästä asiasta neuvolassa mutta eihä tuo täti mua usko....jostain syystä sillo ku mulla on paha olo ni mä oon TEKOPIRTEÄ,eli kaikki luule että mulla on kumminkin mielenterveys kohdallaan.....EN OIKEESTI TAHDO NYT JAKSAA.

Kysy onko mahdollisuutta tukiperheeseen tms. tai kysy tosiaan hoitajaa jostain. Kyllä apua luulis jostain saavan.

Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
Alkuperäinen kirjoittaja minä itte:
Hei, et kai sä mee parista tunnista vararikkoon, ota hoitaja mll:sta!!!

niinpä niin kiitti avusta...huoh............ja montakohan vuotta siinäkin menee että auttavat :(

Siis luulitko tämän jotenki vittuiluksi?
Etkö ole kuullut, että mannerheimin lastensuojeluliiton kautta saa lastenhoitajia maksua vastaan? Ihan oikeasti!

Ei sitä vuosia etkäteen tarvi varata, muutama päivä riittää.

http://www.mll.fi/tukea_ja_apua/lastenhoitoapua/

Esikoinenkin nauttii ihan eri tavalla ulkoilusta kun äiti pääsee hänen perässään (lue: ei työnnä rattaita). Ollaan esikoisen kanssa käyty isojen lasten (ei vauvojen) tapahtumissa ja kyllä se menee vanhemmallekin omasta ajasta. Ymmärrän täysin ap:ta. Meillä ainut "lapsenvahti" on lasten isä ja tietysti hänkin on suurimman osan ajasta töissä.

Mulla kolme ja ukko tekee ihan järkyttäviä työjuttuja. Omaa aikaa ei paljoo oo, hoitoon ei oo toivookaan (paikat kahelle vanhemmalle ollu haussa ees osapäiväseksi jo kuukausia, mut ei oo paikkoja kohtuullisella alueella) ja pitää vaan jaksaa. Vierasta hoitajaa meijen 10kk ei voi ottaa, koska ei pärjää. Isi, yksi täti ja ukki on ainoot, joihin on tottunu et voi hetkeks jättää.

Mut kyl se tästä muutamassa vuodessa.

Yhteistyössä